برترین پماد ترمیم کننده زخم موجود در بازار (10 پیشنهاد عالی)

به گزارش وبلاگ لاوان، زخم ها عارضه های ناخوشایندی هستند که به علل مختلفی همانند سوختگی، بریدگی، عمل جراحی و یا غیره ممکن است روی پوست ایجاد شوند. پوست به طور طبیعی زخم ها را ترمیم می نماید اما با این وجود ضروری است به شرایط زخم ها رسیدگی گردد تا جای آن ها روی بدن به شکل لک یا گوشت اضافه باقی نماند. استفاده از محصولات ترمیم کننده پوست می تواند روند ترمیم زخم ها را سرعت ببخشد یا به شما یاری کند تا جای زخم های قدیمی تان محو گردد. در این محصول ابتدا به آنالیز نکات مهم در انتخاب برترین پماد ترمیم کننده زخم می پردازیم و پس از آن ده محصول کاربردی برای ترمیم جای زخم را معرفی خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

برترین پماد ترمیم کننده زخم موجود در بازار (10 پیشنهاد عالی)

نکات مهم در انتخاب برترین کرم و پماد ترمیم نماینده زخم

برای انتخاب برترین کرم و یا پماد ترمیم نماینده زخم ابتدا باید ماهیت زخم هایتان را بشناسید. به طور کلی و به زبان ساده، هرگونه آسیب یا شکستگی در سطح پوست با بافت های زیر پوستی (با شکاف یا بدون شکاف) را زخم می نامند که ممکن است با عمق و اندازه های مختلف در هر نقطه از بدن ایجاد گردد. زمانی که زخمی بر روی بدن ایجاد می گردد سیستم ایمنی بدن به طور اتوماتیک مشغول التیام و ترمیم بافت آسیب دیده خواهد شد؛ با این حال استفاده از محصولات ترمیم نماینده زخم می توانند سرعت ترمیم زخم هایتان را افزایش دهند.

نحوه و زمان التیام زخم بسته به نوع زخم فرق دارد. زخم ها بسته به عامل ایجاد نماینده آن ها انواع مختلفی دارند و در نهایت یا باز هستند یا بسته. زخم بسته به آسیب دیدگی گفته می گردد که در آن سطح پوست شکاف برنمی دارد اما به بافت های زیرین آسیب وارد می گردد. یک نمونه از متداول ترین نوع این زخم، کبودی است. اما زخم های باز سطح پوست را می شکافند و به بافت های زیرین صدمه می زنند. ساییدگی، پارگی، سوراخ شدگی، سوختگی و جدا شدن پوست انواع زخم های باز هستند.

زمانی که می خواهید برترین کرم و یا پماد ترمیم نماینده زخم را برای التیام دادن زخم هایتان انتخاب کنید باید به ماهیت زخم ها توجه کنید. بعضی از محصولات ترمیم نماینده زخم برای زخم های باز هم می توانند مورد استفاده بگیرند و بعضی دیگر پس از بهبود سطحی زخم برای از بین بردن جای زخم مورد استفاده قرار می گیرند. محصولات ترمیم نماینده زخم معمولا خاصیت مرطوب نمایندگی، ضد التهابی و محافظتی دارند و با افزایش سرعت بازسازی پوست و فعال کردن مکانیزم های ترمیمی به التیام زخم ها یاری می نمایند. بعضی از محصولات ترمیم نماینده زخم خاصیت ضد آفتاب هم دارند و با توجه به این که پوست ترمیم یافته مقاومت کمتری در برابر نور خورشید دارند می توانند از پوست در برابر نور خورشید حفاظت نمایند.

تفاوت بین کرم و پماد ترمیم نماینده زخم هم نکته مهمی است که باید به آن توجه کنید. در ترکیبات سازنده کرم های ترمیم نماینده، از ماده ای به نام لانولین استفاده شده است که قابلیت نفوذ کمتری به داخل پوست دارد. بنابراین زمانی که دچار لک و سوختگی یا بریدگی سطحی می شویم باید از کرم ترمیم نماینده زخم باز استفاده کنیم. در حالی که در ترکیبات پمادها از ماده وازلین استفاده شده است. وازلین در عمق زخم نفوذ بیشتری دارد. بنابراین پماد ترمیم نماینده زخم برای زمانی که دچار بریدگی های عمیق شده اید، تاثیرگذارتر است.

1. کرم ترمیم نماینده اون مدل سیکالفیت پلاس؛ برترین کرم ترمیم نماینده جای زخم

کرم ترمیم نماینده اون مدل سیکالفیت پلاس یکی از برترین کرم های ترمیم نماینده در دنیا برای بهبود جای زخم و بخیه است. اون یکی از کمپانی های بسیار خوش نام و با سابقه فرانسوی در فراوری محصولات مراقبتی و درمانی پوست است. وجود آب معدنی درمانی اون و روغن های مغذی و معدنی در این کرم باعث می گردد روند بهبود و ترمیم زخم ها چند برابر سریع تر گردد. بریدگی، سوختگی، جای بخیه، پوست ترک خورده و خشک، جای انواع زخم ها، اگزما، جوش و آکنه، قرمزی و التهاب ناشی از حساسیت و هر نوع آسیب پوستی را می توان با استفاده از کرم ترمیم نماینده اون ترمیم کرد و بهبود داد.

کرم ترمیم نماینده سیکالفیت اون خاصیت ضد باکتری، ضد قارچ و ضد پروتوزوئا داشته و فاقد اسانس و پاربن است. کافیست روزی 2 بار اندازهی از این کرم را روی زخم مورد نظر قرار دهید تا نتایج بی نظیر آن را مشاهده نمایید. این محصول را می توانیم برترین کرم ترمیم نماینده جای زخم خارجی بدانیم.

2. پماد ترمیم نماینده نوروا مدل سیکادیان؛ برترین پماد خارجی ترمیم نماینده زخم

این پماد که به وسیله برند فرانسوی نوروا فراوری شده است را می توانیم برترین پماد خارجی ترمیم نماینده زخم بدانیم. ترمیم و التیام رگ و پوست آسیب دیده پس از اقدامات درمانی نظیر لیزر، رادیوتراپی، پیلینگ، خال برداری، درم ابریشن و… از ویژگی های این پماد است و بعلاوه می تواند در ترمیم جای زخم های ناشی از بریدگی، سوختگی سطحی، جراحی (سزارین، جراحی پلاستیک و …) نقش موثری داشته باشد. این محصول که حاوی عصاره آفتابگردان و ویتامین E است از کلوئیدی شدن یا هایپر پیگمنتاسیون در محل زخم جلوگیری نموده و با ایجاد لایه ژله ای مشابه پانسمان مانع ورود باکتری ها به محل زخم می گردد.

3. کرم ترمیم نماینده زخم و جای زخم ام کیو ؛ برترین کرم ترمیم نماینده جای زخم و بخیه

اگر در پی برترین پماد ترمیم نماینده زخم می گشت، ام کیو گزینه مناسبی است. این محصول هم به صورت پماد و هم به صورت کرم به وسیله کشور فرانسه روانه بازار شده است. این محصول قابلیت جلوگیری از ایجاد کلوئید را دارد بنابراین می توان این کرم را برترین کرم ترمیم نماینده جای زخم و بخیه نامید چرا که با وجود ترکیبات مغذی و ترمیم نماینده مناسب هم سرعت بهبود زخم را افزایش می دهد و هم باعث می گردد جای زخم روی بدنتان باقی نماند. این کرم را می توانید پس از لیزر درمانی، پیلینگ، میکرودرم ابریژن، خال برداری و جراحی های سطحی هم استفاده نمایید.

4. کرم ترمیم نماینده پوست بایودرما مدل Cicabio ؛ برترین ترمیم نماینده زخم باز

این کرم به وسیله شرکت بایودرما در ایتالیا فراوری شده است. کرم ترمیم نماینده سیکابیو بایودرما دارای ترکیبات ضد عفونی بوده و برای جای زخم و بریدگی های عمیقی که منجر به عفونت شده است، گزینه مناسبی خواهد بود. این محصول در واقع یک نوع پانسمان نامرئی روی زخم ایجاد می نماید و علاوه جلوگیری از به جا ماندن جای زخم، می تواند روی انواع زخم های باز که ترشح ندارند هم استفاده گردد و با لایه محافظی که روی پوست ایجاد می نماید از رشد و تکثیر میکروب روی زخم جلوگیری کند. این کرم برای سوختگی هم یک محصول کاربردی خواهد بود و به علت قابلیت مرطوب نمایندگی بالای خود، خارش و التهابات پوستی را تسکین می دهد. کرم ترمیم نماینده پوست بایودرما بر آن برای نوزادان هم محصول مناسبی است. این محصول بعلاوه دارای SPF50 با قابلیت محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید است.

5. کرم ترمیم نماینده ویتالیر مدل CICAVIT؛ برترین کرم ترمیم نماینده زخم سوختگی

این کرم از برند ایرانی ویتالیر یکی از برترین محصولات برای ترمیم و بهبود زخم است و به طور ویژه در سوختگی های سطحی درجه یک و دو هم می تواند بسیار کاربردی باشد. آلوورا، گلیسیرین، موم زنبورعسل پشن فروت از ترکیبات موثر موجود در این کرم است. سیکاویت یک ترمیم نماینده بسیار قوی و مؤثر از ابتدایی ترین مرحله زخم بوده و حاوی ویتامین C است.

این محصول با ایجاد پانسمان نامرئی و خاصیت آنتی باکتریال یاری به بهبود محل آسیب دیده پوست می نماید. بعلاوه این کرم رطوبت رسان، التیام بخش و کاهنده قرمزی،تسکین درد، برطرف خارش و سوزش پوست است. علاوه بر سوختگی های سطحی از این کرم می توان بعد از جراحی های پوست حتی بلافاصله روی بخیه، بعد از پیلینگ، لیزر، میکرودرم، خال برداری، تتو، ادرار سوختگی، آبله مرغان، بریدگی و ترک های پوستی در بزرگسالان، بچه ها و اطفال استفاده کرد.

6. کرم ترمیم نماینده پوست لافارر مدل سوکرانیکا؛ پرفروش ترین کرم ترمیم نماینده زخم در وبلاگ لاوان

اگر برای ترمیم اسکارهای برآمده و بخیه در پی یک محصول ایرانی باکیفیت هستید، پیشنهاد ما این محصول از برند لافارر است. ژل لافاسیل ضمن تقویت سیستم دفاعی پوست، آنتی اکسیدان قوی بوده و موجب ترمیم، تسکین و التیام پوست آسیب دیده خواهد شد. این کرم در حال حاضر پرفروش ترین کرم ترمیم نماینده زخم در فروشگاه اینترنتی وبلاگ لاوان ست. جلوگیری از ایجاد قرمزی و التهاب، افزایش رطوبت پوست، محافظت از جای زخم دربرابر باکتری ها، جلوگیری از ایجاد گوشت اضافی و برطرف برآمدگی اسکار از ویژگی های دیگر این محصول هستند.

7. کرم بازسازی نماینده پوست 30ml مدیلن Ultra؛ برترین کرم ترمیم نماینده جای بخیه

یکی دیگر از محصولات ایرانی بسیار با کیفیت و محبوب برای ترمیم زخم ها کرم بازسازی نماینده پوست مدیلن است. این کرم را به علت خاصیت ترمیم نماینده قوی که دارد می توانیم یکی از برترین محصولات برای ترمیم جای بخیه بدانیم. این کرم روند ترمیم پوست پس از زخم را سرعت بخشیده و خارش و ترک های پوستی را به خوبی مداوا می نماید. یکی از برترین کاربردهای این محصول پس از لیزر و آفتاب سوختگی است. از روز اولی که زخم ایجاد می گردد می توانید این فراورده را مورد استفاده قرار داده و هر 4 ساعت یکبار نیز آن را تمدید نمایید تا به نتیجه دلخواه برسید. سرامید-2 یکی از ترکیبات موثر موجود در این کرم است که خاصیت ترمیم نمایندگی فوق العاده ای داشته و در حفظ رطوبت پوست نیز موثر است.

8. پماد کالاندولا؛ برترین پماد مالی ترمیم نماینده زخم

پماد کالاندولا یکی از مشهورترین پمادها برای بهبود زخم و جای زخم است.این پماد از عصاره گل کالاندولا تهیه شده و می تواند روند بهبود زخم را تسریع کند. این محصول گیاهی می تواند برای ایجاد سلول های تازه پوستی به خوبی ناحیه مورد نظر را تحریک کند و سرعت بهبود زخم را تسریع کند. اگر در پی برترین پماد مالی ترمیم نماینده زخم می گشت پماد کالاندولای دینه را به شما توصیه می کنیم. پماد کالاندولا در درمان درماتیت های آلرژیک، پیشگیری و تسکین التهاب پوست بدن شیرخواران بر اثر تماس با ادرار، آزردگی های پوستی ناشی از خراش ها و بریدگی های سطحی، خشکی و ترک های پوست، گزیدگی حشرات، و درمان آفتاب سوختگی مصرف می گردد.

9. پماد آلفا؛ ترمیم نماینده و ضد عفونی نماینده زخم

پماد آلفا یکی دیگر از معروف ترین پمادها برای ترمیم زخم است. ترکیبات طبیعی این پماد به شما یاری می نماید التهاب و زخم بر جای مانده از سوختگی و سوانح دیگر را سریع تر ترمیم کنید. ترکیبات اصلی و موثر پماد آلفا شامل عصاره گیاه حنا و زردچوبه است که خواص بسیاری برای تسکین درد و التهاب پوست دارد. این پماد بعلاوه حاوی ماده گیاهی لاوسون است که جهت تسکین درد و سوزش و التهاب و بعلاوه ضد عفونی کردن زخم ها مورد استفاده قرار می گیرد. پس از شست وشوی زخم باز با سرم شست وشو می توانید این پماد را با گاز استریل روی زخم قرار داده و روزانه سه بار پانسمان را تعویض کنید.

10. پماد ژانوهیل ابوریحان؛ برترین پماد زخم

این پماد ایرانی که از ویتامین E، عسل، آواکادو، روغن زیتون و زینک اکساید تشکیل شده است یکی از برترین پمادها برای ترمیم انواع زخم محسوب می گردد. این پماد که می توانیم آن را یکی از برترین پمادهای ایرانی ترمیم نماینده زخم بدانیم در درمان انواع التهابات پوستی، انواع زخم و سوختگی مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از ترکیبات موثرش می تواند در ضدعفونی کردن و بازسازی سلول های پوستی موثر باشد. ژانوهیل ژانوس علاوه بر ترمیم پوست، حاوی نرم نماینده هم است. پس از تمیز کردن پوست، اندازه کافی از پماد را روزی چند بار بر روی محل آسیب دیده بمالید و این کار را چند روز تکرار کنید.

و در آخر

در انتخاب محصولات ترمیم نماینده زخم نوع زخم ها اهمیت زیادی دارند. برای زخم های عمیق قبل از اینکه اقدام به خرید این محصول کنید باید اندازه عمق و شدت آسیب به پوست به وسیله متخصص آنالیز گردد و سپس کرم یا پماد مناسب به وسیله پزشک توصیه گردد. توجه داشته باشید اگر به هر علتی لایه های عمیق و زیرین پوست دچار آسیب شده باشد، شاید استفاده از این محصولات موثر نباشد به همین علت حتما به یک متخصص مراجعه نموده و از او مشاوره بگیرید. برای ترمیم زخم های میانه می توانید سراغ پمادها بروید که به علت ترکیباتشان قابلیت نفوذ بیشتری دارند. برای ترمیم زخم های سطحی و بعلاوه بهبود زخم های کهنه استفاده از کرم های ترمیم نماینده توصیه می گردد. دفعات استفاده از محصولات ترمیم نماینده معمولا در کاتالوگ این محصولات نوشته شده است، سعی کنید محصولات ترمیم نماینده پوست را طبق دستور مصرف کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

منبع: وبلاگ لاوان مگ

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین پماد ترمیم کننده زخم موجود در بازار (10 پیشنهاد عالی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین پماد ترمیم کننده زخم موجود در بازار (10 پیشنهاد عالی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید