تئاتری که آنلاین اجرا شد، حل اختلافات زناشویی در تماس تصویری

به گزارش وبلاگ لاوان، آریان رضایی درباره اجرای نمایش ارتباط تصویری به صورت آنلاین که شب گذشته در فضای لایو اینستاگرام و در قالب فستیوال ارتباط مجدد برگزار گردید، توضیحاتی ارائه داد.

تئاتری که آنلاین اجرا شد، حل اختلافات زناشویی در تماس تصویری

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ لاوان، آریان رضایی که شب گذشته 17 فروردین ماه نمایش تماس تصویری را به صورت آنلاین در فضای لایو اینستاگرام اجرا نموده است درباره این تجربه به خبرنگار مهر گفت: ایده شکل گیری نمایش به صورت آنلاین از قبل همراه من بود و به عنوان یکی از بخش های نمایش دیور که 2 سال قبل به صحنه رفت عملی شده بود به شکلی که در آن نمایش یک بخش به صورت لایو و به وسیله فضای دیجیتال اجرا می شد در ادامه آن ایده، به این نتیجه رسیدم که می گردد یک نمایش را به صورت کامل به این شیوه اجرا کرد از همین رو متنی را هم برای چنین اجرایی به نگارش درآورده بودم.

وی ادامه داد: با اتفاقاتی که این روز ها شاهدش هستیم و شیوع ویروس کرونا که منجر به تعطیلی همه تماشاخانه ها و نمایش های روی صحنه شده است نیما دهقانی از هنرمندان تئاتر که در حوزه تئاتر دیجیتال فعال است پیشنهاد اجرای نمایشی را در این حوزه عنوان نمود که من نیز پذیرفتم، چون شرکت در این فستیوال که ارتباط مجدد نام دارد برایم به نوعی آزمون و خطا است، چون به دنبال این هستم که فرم اجرا های تعاملی را که چندین سال است روی آن متمرکز هستم در حوزه تئاتر دیجیتال نیز دنبال کنم. به همین دلیل نمایش ارتباط تصویری شب گذشته با اجرای گری امین میری و فرنوش نیک اندیش به صورت آن لاین اجرا شد که بازخورد خوبی نیز از سوی دنبال نمایندگان داشت.

وی درباره داستان این اجرای آنلاین شرح داد: این اجرا نیز در راستای نمایش های قبلی بود که به صحنه بردم و روی مسائل زناشویی تمرکز داشت به این ترتیب که زن و شوهری در همین روز های کرونایی با یکدیگر اختلاف پیدا می نمایند و مرد خانه را ترک می نماید و به منزل دوستش می رود. او با پیشنهاد دوستش تصمیم می گیرد به صورت ویدئوکال با همسرش ارتباط برقرار کند و مشکلاتشان را مطرح و حل نمایند.

این کارگردان تئاتر یادآور شد: تصمیم دارم اجرا های آن لاین دیگری جدا از حضور در این فستیوال و به صورت مستقل داشته باشم که البته این اجرا ها ممکن است با این نمایش و یا نمایش های دیگری که در حال نوشتنشان هستم، باشد، چون با وجود تعطیلات اجباری که به نظر می رسد همچنان با آن روبرو هستیم فرصت خوبی است که حضور در حوزه رسانه های دیجیتال را نیز تجربه کنم.

رضایی در سرانجام صحبت هایش درباره این فستیوال شرح داد: این فستیوال آنلاین به صورت بین المللی و در فضای اینستاگرام برگزار می گردد و هنرمندان خارجی نیز در آن حضور دارند. در فستیوال ارتباط مجدد علاوه بر اجرا های تئاتری، شامل اجرای موسیقی و گپ و گفت با موضوعات مختلف هم می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تئاتری که آنلاین اجرا شد، حل اختلافات زناشویی در تماس تصویری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تئاتری که آنلاین اجرا شد، حل اختلافات زناشویی در تماس تصویری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید