تاریخ عرضه بسته آنچارتد 4 و میراث گمشده برای PS5 مشخص شد

به گزارش وبلاگ لاوان، چند ماه پیش در جریان رویدادی که سونی برای نمایش های بازی های پلی استیشن 5 تدارک دیده بود از نسخه بهبودیافته دو بازی آنچارتد 4 و آنچارتد: میراث گمشده در قالب یک بسته کامل با نام Uncharted: Legacy of Thieves Collection برای پلی استیشن 5 و البته کامپیوترهای شخصی رونمایی کرد. اکنون آن ها تاریخ عرضه آن را برای پلی استیشن 5 معین کرده اند.

تاریخ عرضه بسته آنچارتد 4 و میراث گمشده برای PS5 مشخص شد

طبق اعلام رسمی سونی، Uncharted: Legacy of Thieves Collection قرار است در تاریخ 9 بهمن 1400 (28 ژانویه) برای کنسول پلی استیشن 5 به صورت فیزیکی و دیجیتالی در دسترس قرار گیرد. تاریخ عرضه دقیق برای کامپیوترها معین نشده است اما می توانیم انتظار داشته باشیم مدت کوتاهی پس از عرضه برای کنسول و نهایتا تا چند ماه بعد از آن در استیم و اپیک گیمز استور هم منتشر شود.

البته، باید این را در نظر بگیرید که بخش چندنفره بازی آنچارتد 4 یا آنچارتد: میراث گمشده (آنچارتد: لاست لگسی) در این بسته در دسترس نخواهد بود که در نوع خود کمی عجیب است.

به صورت عادی، بازی با قیمت 50 دلار یا 50 یورو عرضه خواهد شد اما برای افرادی که این بازی ها را در گذشته روی پلی استیشن 4 تهیه کرده اند، شرایطی در نظر گرفته شده است. افرادی که بازی آنچارتد 4 یا آنچارتد: میراث گمشده یا هردوی آن ها را در گذشته خریداری کرده باشند، فقط با پرداخت 10 دلار یا 10 یورو می توانند به نسخه دیجیتالی Uncharted: Legacy of Thieves Collection دسترسی پیدا کنند و نسخه بهبودیافته هر دو اثر را تجربه کنند.

افرادی که دیسک بازی را خریده اند هم می توانند با ده دلار این آپدیت را تهیه کنند اما باید هر بار که می خواهند نسخه دیجیتالی آپدیت شده را روی پلی استیشن 5 تجربه کنند، باید دیسک را درون دستگاه قرار دهند. از طرف دیگر، متأسفانه افرادی که بازی آنچارتد 4 را از طریق سرویس پلی استیشن پلاس دریافت کرده اند، نمی توانند این آپدیت 10 دلاری را فعال کنند.

سه حالت اجرایی مختلف در Uncharted: Legacy of Thieves Collection قرار داده شده است. اولین حالت که گرافیک را اولویت قرار داده، به شما این امکان را می دهد که بازی را با رزولوشن 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه بازی را اجرا کنید. حالت دوم بازی نرخ فریم را به 60 فریم بر ثانیه ارتقا خواهد داد و از این بابت تجربه روان تری را فراهم می کند. با این حال، حالت سوم که بیش ترین تمرکز را روی نرخ فریم قرار داده، بازی را با نرخ فریم 120 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p اجرا خواهد کرد.

بر اساس گفته سازندگان، به لطف سخت افزار کنسول پلی استیشن 5، تقریبا زمان بارگذاری بازی (لودینگ) به صورت آنی خواهد بود. همچنین از ویژگی صدای سه بعدی کنسول پلی استیشن 5 هم در این نسخه بهبودیافته استفاده شده است تا از نظر بصری هم بتوانید بازی را به شکل بهتری تجربه کنید. همچون بسیاری از بازی های کنسول نسل نهمی سونی، نسخه بهبودیافته هر دو بازی از قابلیت بازخورد لمسی و ماشه های تطبیق پذیر دوال سنس هم پشتیبانی خواهند کرد.

می توانید در ادامه تریلر جدیدی که برای این بسته منتشر شده است را ببینید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ عرضه بسته آنچارتد 4 و میراث گمشده برای PS5 مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه بسته آنچارتد 4 و میراث گمشده برای PS5 مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید