تحویل اولین سری خودروهای جک اس 5 توربو GDI

به گزارش وبلاگ لاوان، به گزارش تجارت نیوز، پورکاظمی با بیان این مطلب اضافه نمود: خودرو جک اس5 توربو GDI با تکیه بر استانداردهای روز جهان و با هدف کاهش آلاینده و مصرف سوخت کمتر طراحی شده و با توجه به افزایش نگران کننده حجم آلاینده ها طی سال های اخیر یک محصول منحصر به فرد محسوب می گردد.

تحویل اولین سری خودروهای جک اس 5 توربو GDI

وی با اشاره به فرایند تحریم ها در سال های اخیر گفت: با وجود تمام این مسائل شرکت کرمان موتور توانست طی سال گذشته 16 هزار دستگاه خودرو فراوری و به بازار عرضه کند و برای سال 1400 فراوری نیز فراوری 24 هزار دستگاه خودرو هدفگذاری شده است.

پورکاظمی توضیح داد: از سال گذشته خودروهای پیکان T8 و خودرو K7 به سبد محصولات این شرکت اضافه شده و در امسال نیز کرمان موتور اولین پروژه خودکفایی خود را بر پایه فراوری خودرو جک J4 با 70 درصد داخلی سازی دنبال خواهد نمود.

معاون بازاریابی و فروش شرکت کرمان موتور به زودی اطلاعات نوی از پروژه خودرو برقی این شرکت منتشر خواهد شد اضافه کرد: در عین حال برای سال آینده پروژه فراوری خودرو سدان لوکس J7 نیز در دستور کار قرار گرفته و بر این اساس شاهد سبد متنوع محصولات شرکت کرمان موتور خواهیم بود.

تکنولوژی پیشرفته اس5 نو

در همین حال ارجمندی معاون محصول شرکت کرمان موتور نیز خاطرنشان کرد: موتور بنزینی خودرو جک اس 5 نو مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت و توربوشارژ با حجم موتور 1499 سی سی است و این سیستم سوخت رسانی GDI علاوه بر کاهش چشمگیر آلایندگی استانداردهای یورو5 را نیز پاس می نماید.

وی اضافه کرد: این پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ GDi با وجود حجم کمتر قادر به فراوری بیشینه قدرتی معادل 174 اسب بخار و بیشینه گشتاوری معادل 251 نیوتن متر است. بدین ترتیب کاهش حجم پیشرانه هیچ تاثیری در قدرت فراوریی نداشته و تنها 5 درصد گشتاور فراوریی پیشرانه افت داشته که با توجه به وزن کمتر این پیشرانه نسبت به نمونه 2 لیتری پیشین، موضوع قابل توجهی نیست.

وی توضیح داد: نکته شاخص این پیشرانه فراوری ماکزیمم گشتاور از دو پایین 1500 و انتقال آن به گیربکس شش سرعته دو کلاچه بوده که همین موضوع سبب عملکرد خوب جک S5 فیس لیفت در مقابل نسخه پیشین شده است.

ارجمندی اضافه کرد: به طور کلی سیستم سوخت رسانی GDi موجب افزایش راندمان و کاهش مصرف سوخت می گردد که این موضوع به خوبی با مقایسه این دو پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مولتی پورت MPi و 1.5 لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم GDi قابل مشاهده است.

معاون محصول کرمان موتور با بیان اینکه شاید به کار بردن واژه فیس لیفت برای این نسخه نو S5 چندان درست نباشد و بهتر است آن را به روزرسانی شده خطاب کنیم اضافه کرد:قطعا شاخصترین تغییر جک S5 نو نسبت به مدل پیشین همین تغییر پیشرانه است؛ ولی با این حال تغییراتی هم در استایل ظاهری این خودرو به خصوص در پروفیل جلو اعمال شده که می توان به استفاده از تریم مشکی رنگ در جلوپنجره و بعلاوه تغییر دیزاین مه شکن ها و اضافه شدن چراغ های روشنایی در روز به این خودرو به صورت استاندارد اشاره نمود.

بر اساس این گزارش، در مراسم تحویل اولین سری از خودروهای جک اس 5 نو که با حضور مدیران ارشد و نمایندگی های این شرکت برگزار گردید، چند دستگاه از این خودروها به صورت نمادین به مشتریان شرکت کرمان موتور تحویل داده شد.

منبع: اقتصادآنلاین

منبع: تجارت نیوز

به "تحویل اولین سری خودروهای جک اس 5 توربو GDI" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل اولین سری خودروهای جک اس 5 توربو GDI"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید