مروری بر ری دیزاین وبسایت پاکسان و فعالیت این برند در عرصه دیجیتال

به گزارش وبلاگ لاوان، بسیاری از افراد معتقدند که شیوه های قدیمی امتحان خود را پس داده اند و به همین علت ترجیح می دهند در بخش های مختلف زندگی، پیرو شیوه ها و سنت های قبل باشند. این افراد، اقدامات مختلف را با ضریب اطمینان بیشتر و ریسک کمتری انجام می دهند اما راه دشواری برای پرورش ایده های نو و خلاقانه دارند.

مروری بر ری دیزاین وبسایت پاکسان و فعالیت این برند در عرصه دیجیتال

از سوی دیگر، گروه دیگری از افراد دیدگاه متفاوتی دارند و بر این باورند که رشد، مستلزم تغییراتی است که شاید در ابتدا کمی ناخوشایند و هزینه بردار باشند، اما نتیجه حاصل از آن به قدری ادامه مسیر را سهل می نماید که در سرانجام، اقرار می نمایند نتیجه حاصل، ارزش پذیرش ریسک را داشته است.

اختلاف نظر این دو گروه، در فضای تجارت هم به چشم می خورد. حضور کسب وکارهای سنتی و دیجیتال در بازار تجاری ایران، اتفاق تازه ای نیست؛ اما تمایل کسب وکارهای قدیمی نسبت به ورود به فضای دیجیتال و به روزرسانی سیستم کاری خود، امری است که کمتر در این فضا شاهد آن هستیم.

پاکسان در پی موقعیت یابی در عرصه دیجیتال

کمتر کسی پیدا می گردد که با شرکت پاکسان آشنا نباشد! شاید بسیاری از افراد تصور نمایند چنین شرکت هایی با سابقه طولانی که در حوزه کاری خود دارند و اعتباری که طی این سال ها دست وپا نموده اند، نسبت به ورود به عرصه دیجیتال تمایل یا حتی احتیاجی نداشته باشند. این در حالی است که بنظر می رسد شرکت پاکسان با رویکرد متفاوت خود نسبت به بسیاری از کسب وکارهای قدیمی، در پی موقعیت یابی برای حضور و مطرح نمودن خود در عرصه دیجیتال است.

برهمین اساس اکنون شاهد تغییرات چشمگیر و حرکت های نوآورانه ای از سوی این مجموعه هستیم که نشان دهنده کوشش آن ها برای به روز نگه داشتن خود و حرکت در مسیر پیشرفت، همگام با بهترین برندهای جهانی است.

طراحی وب سایت همگام با برندهای جهانی

پیش از بازطراحی

پس از بازطراحی

چشمگیرترین تغییر در روند فعالیت پاکسان در این حوزه، مربوط به هویت بصری وبسایت مجموعه است. در سایت نو شاهد تکنولوژی قدرتمند و ظاهری چشم نوازتر هستیم. از مقایسه این سایت با وبسایت سایر برندهای فعال در صنعت شوینده، درمی یابیم که طراحی آن الهام گرفته از برند P&G بوده که با استایل همیشگی پاکسان تلفیق شده و همین امر نشان می دهد حرکت پاکسان، همگام و همسو با برندهای جهانی است.

ترکیب رنگ سفید و آبی پاکسان، در سرتاسر سایت به چشم می خورد؛ به طوری که مخاطب به راحتی متوجه رنگ سازمانی برند می گردد، بدون این که در استفاده از یک رنگ خاص زیاده روی کند و مخاطب از آن دلزده گردد. بخش های مختلف سایت به نحوی طراحی شده که هم برای مخاطب عام و مصرف نمایندگان و هم برای ذی نفعان شرکت به خوبی قابل استفاده باشد.

علاوه بر این، مجذوب کننده ترین بخش سایت را در صفحه اصلی مشاهده می کنیم که با کشیدن تصویر محصول نو پاکسان به روی پیراهن لکه دار، لکه ها به طور کامل از بین می روند. شاید هدف اصلی از این کار، گیمیفیکیشن برای برطرف خستگی کاربر و ایجاد مجذوب کنندهیت و تنوع در مسیر وبگردی کاربران بوده است.

دیجیتال برندینگ با طعم سئو!

این شرکت در بخش وبلاگ سایت خود، مقالات متعددی با موضوعات مرتبط با حوزه کاری خود منتشر نموده و از این طریق، به بخشی از احتیاج های مشتریان خود پاسخ داده است. با توجه به روند فعالیت سایت، می توان گفت که اتاق فکر این مجموعه با پیدا کردن دغدغه های مشتریان به فراوری محتوا پرداخته تا ضمن پاسخ به سوالات آن ها، به وسیله نتایج جستجو نیز بخشی از فرایند بازاریابی شرکت را عهده دار گردد.

با کمی گشت وگذار در این بخش، دریافتیم که شیوه صحیح پاکسازی انواع لکه ها از سطوح مختلف بخش بزرگی از مقالات را به خود اختصاص داده اند. پس از آن، ترفندهای خانه داری و اصول نظافت سطوح مختلف، بیشترین تعداد مقالات را به خود اختصاص داده اند. مقالات دیگری نیز در رابطه با معرفی محصولات مرتبط و انواع صابون و مواد شوینده به چشم می خورد که جنبه عمومی تری دارد و می تواند مخاطبان بیشتری را راهی این وبسایت کند.

بخش جالب کار اینجاست که مقالات پاکسان تنها به حوزه مواد شوینده و شستشو محدود نشده و با پرداختن به مسائل پوستی و مواردی از قبیل حساسیت پوست دست و یا آلرژی، جامه عمل بر تن شعار پاکسان به سلامت خانواده می اندیشد پوشانده است.

برنامه های پاکسان برای رسانه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی مختلف نیز از فعالیت این شرکت بی نصیب نمانده اند. طراحی های گرافیکی به سبک فتومونتاژ و یا تصاویر ثبت شده از محصولات پاکسان، فضایی چشم نواز و مجذوب کننده برای مخاطبان به ارمغان آورده که به خوبی نشان دهنده مسیر درست این شرکت در فضای دیجیتال است.

بعضی از محتواهای منتشر شده به وسیله این مجموعه با نگاهی خلاق به مشخصات و کاربرد محصولات و بعضی دیگر به مخاطب و نوع مصرف نماینده آن اشاره دارد. این نگاه خلاقانه و کوشش برای عرضه محتوای ارزشمند، نشان می دهد که رضایت مخاطب و مصرف نماینده برای پاکسان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و همیشه در اولویت است.

منبع: مجله شنبه

به "مروری بر ری دیزاین وبسایت پاکسان و فعالیت این برند در عرصه دیجیتال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مروری بر ری دیزاین وبسایت پاکسان و فعالیت این برند در عرصه دیجیتال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید