تشکیل کارگروه کاهش آسیب های اجتماعی در بعضی محلات منطقه 14

به گزارش وبلاگ لاوان، سالاری پور گفت: به علت بافت و موقعیت خاصی که این منطقه از شهرداری مرکز دارد، آسیب های اجتماعی در بعضی محلات آن بیشتر به چشم میخورد.

تشکیل کارگروه کاهش آسیب های اجتماعی در بعضی محلات منطقه 14

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی وبلاگ لاوان، برنامه نظارت ستادی علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز پنجشنبه سیزده آبان ماه امسال در دفتر شهرداری منطقه 14 برگزار گردید.

این برنامه شامل بازدید از منطقه، ملاقات با خانواده شهدا و ملاقات با نخبگان، ملاقات مردمی و سخنرانی بود و با حضور زاکانی شهردار تهران و معاونین وی برگزار گردید.

محمدامین سالاری پور شهردار منطقه 14 تهران در این برنامه اظهار کرد: هر سازمانی برای آنکه بتواند کیفیت خدمات مورد ارائه خود به جامعه هدفش را افزایش بدهد، باید از ظرفیت نخبگان فعال خود به خوبی استفاده کند.

وی اضافه نمود: به علت بافت و موقعیت خاصی که این منطقه از شهرداری مرکز دارد، آسیب های اجتماعی در بعضی محلات آن بیشتر به چشم میخورد.

شهردار منطقه 14 توضیح داد: کارگروهی ویژه برای اجرا و پیگیری برنامه های کاهش آسیب در منطقه تشکیل شده است و در راستای کنترل و کاهش معضلات اجتماعی فعالیت خواهند کرد.

وی یادآور شد: کارگروه فوق به ویژه در محله شیوا در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی منطقه فعالیت می نماید و موضوع تبدیل فضاهای بی دفاع شهری به نقطه ای امن از اولویتهای اصلی برنامه های ما در منطقه 14 مرکز است.

سالاری پور اظهار داشت: از جمله موضوعات اصلی در مدیریت شهری ارتقای کیفیت زندگی است که این ارتقا به احساس تعلق مکانی در منطقه یاری می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تشکیل کارگروه کاهش آسیب های اجتماعی در بعضی محلات منطقه 14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کارگروه کاهش آسیب های اجتماعی در بعضی محلات منطقه 14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید