تصاویر قاب محافظ سری گلکسی S22 به بیرون درز کرد

به گزارش وبلاگ لاوان، سامسونگ قرار است در تاریخ 20 فوریه از گوشی های سری گلکسی S22 رونمایی کند. تا به امروز خبرهای زیادی در رابطه با گلکسی S22 و دو مدل پلاس و اولترا منتشر شده اما روز گذشته شاهد تصاویر قاب محافظ آن ها بودیم.

تصاویر قاب محافظ سری گلکسی S22 به بیرون درز کرد

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از سری گلکسی S22، حجم خبرها و شایعه ها هم پیرامون آن ها افزایش پیدا می نماید و این موضوع در دنیای گوشی های هوشمند کاملا عادی است. اما برای سری S22 آنقدر خبر منتشر شده که تقریبا می توانیم بگوییم فقط برای مشاهده مراسم، منتظر شروع آن هستیم و نه آگاه شدن از قابلیت ها و شکل ظاهری پرچم دارهای شرکت.

با این حال روز گذشته خبری منتشر شد که در آن، نه اطلاعی از سری گلکسی S22 بلکه تصاویری از قاب محافظ آن ها را شاهد بودیم. تصاویر مربوط به قاب محافظ این گوشی ها را وب سایت معتبر SamMobile منتشر کرد که به نظر می رسد قاب رسمی و ساخت خود شرکت سامسونگ هم باشند. این طور که به نظر می رسد، قاب محافظ گلکسی S22 و S22 پلاس چرمی است اما مدل اولترا به یک قاب با قابلیت Smart Clear View مجهز می گردد که به کاربر اجازه می دهد بدون احتیاج به باز کردن قفل گوشی، در بخش کوچکی از نمایشگر به اعلانات، تاریخ، ساعت و اطلاعاتی مثل این دسترسی داشته باشد.

به لطف این قاب های محافظ از صحت شایعه های قبلی پیرامون طراحی سری گلکسی S22 هم مطمئن شدیم. قاب محافظ گلکسی S22 اولترا برای مثال کاملا شبیه به سری گلکسی نوت است که دقیقا هم همینطور خواهد بود چرا که سامسونگ میخواهد این گوشی را دقیقا با زبان طراحی سری نوت راهی بازار کند. برخلاف این گوشی، دو مدل پلاس و اولترا ظاهری شبیه به نسل گذشته خود دارند، حداقل در بخش ماژول دوربین که این طور است.

البته این قاب های محافظ کاملا ساده هستند و شاید اصلا از آن ها خوشتان نیاید اما به شما این فرصت را می دهند که راجع به طراحی گوشی های سامسونگ بیشتر فکر کنید تا زمانی که این محصولات در دسترس قرار گرفتند، در صورتی که قصد خرید آن ها را دارید، ظاهر گوشی شما را مردد نکند.

همان طور که اعلام شد، سری گلکسی S22 قرار است در تاریخ 9 فوریه (20 بهمن - طبق تیزر رسمی خود سامسونگ) رونمایی شوند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصاویر قاب محافظ سری گلکسی S22 به بیرون درز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر قاب محافظ سری گلکسی S22 به بیرون درز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید