تم تولد پسرانه با تزیین کیک تولد برای جشنی رویایی

به گزارش وبلاگ لاوان، برای برگزاری جشن تولد بچه ها به ویژه اگر پسرها باشند، چالش های بیشتری پیش رو خواهیم داشت.

تم تولد پسرانه با تزیین کیک تولد برای جشنی رویایی

انتخاب تم تولد پسرانه می تواند بارها سخت تر از انتخاب تم تولد دخترانه باشد. خوشبختانه در سورپلاس این فرصت برای شما فراهم آورده شده است که از تم های تولد مختلف دیدن نموده و با روش های نوین تزیین کیک تولد و انتخاب متن تبریک تولد آشنا شوید.

تم تولد پسرانه با تزیین کیک تولد برای جشنی رویایی

برای برگزاری جشن تولد بچه ها به ویژه اگر پسرها باشند، چالش های بیشتری پیش رو خواهیم داشت. انتخاب تم تولد پسرانه می تواند بارها سخت تر از انتخاب تم تولد دخترانه باشد. خوشبختانه در سورپلاس این فرصت برای شما فراهم آورده شده است که از تم های تولد مختلف دیدن نموده و با روش های نوین تزیین کیک تولد و انتخاب متن تبریک تولد آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید.

تم تولد پسرانه

پسرها نیز چون دخترها، عاشق شخصیت های کارتونی هستند، اما این شخصیت های کارتونی در میان پسرها طبیعتا تفاوت خواهند داشت. از این رو تم تولد پسرانه مورد علاقه این دسته را می توان در موارد زیر جای داد:

· تم تولد سگ های نگهبان

· تم تولد بتمن

· تم تولد سارق دریایی

· تم تولد پرسپولیس

· تم تولد بچه رئیس

· تم تولد پوکویو

· تم تولد مرد عنکبوتی

· تم تولد فیل

· تم تولد استقلال

· تم تولد بیبی پسر

· تم تولد بن تن

· تم تولد کراسل آبی

· تم تولد تدی پسر

· تم تولد میکی ماوس

· تم تولد خال خالی آبی

· تم تولد باب اسفنجی

· تم تولد بارسا

· تم تولد ماشین ها

· تم تولد مینیون

· تم تولد رئال مادرید

· و ...

همان طور که مشاهده می کنید در انواع تم های تولد پسرانه، می توان روحیاتی مطابق روحیات پسرک ها را مشاهده کرد. سورپلاس به صورت جداگانه به هر یک از این تم ها پرداخته و تزیینات همراه آن ها و چگونگی استفاده از هر یک از این تم ها را دنبال نموده است. به این شکل شما می توانید جهت برگزاری جشن تولد خود از ایده های ارائه شده در وب سایت برگزاری و مدیریت جشن و میهمانی یاری گرفته و فضای جشن تولدی متفاوت خلق کنید. این چیزی است که در این دوره و شاید بتوان گفت که همواره بچه ها و نوجوانان ما به آن نیاز دارند: خلق لحظاتی شاد در میان همسالان! نباید نیازهای روحی بچه ها را فراموش کنیم. این چیزی است که سورپلاس همواره در راستای سیاست های تبلیغی خود به آن پرداخته است.

تزیین کیک تولد

اما در مرحله تزیین کیک تولد باید گفت که اگر شما قصد آماده سازی و تهیه کیک تولد خانگی دارید، باید دقت عمل زیاد و سلیقه بالایی به خرج دهید. تزیین کیک تولد پسرانه نیز بهتر است مطابق با هم تم تولد پسرانه ای باشد که انتخاب نموده اید. پسرها عاشق تم تولدهایی هستند که تعدادی از آن ها را در بالا آوردیم.

به طور مثال اگر برای کودک 8 ساله خود، از تم تولد باب اسفنجی استفاده می کنید، بهتر است سفارش کیک یا تزیین کیک تولد شما نیز همان طرح باب اسفنجی باشد. این برای خود شما نیز کار چندان سختی نیست. می توانید از یک خامه زرد رنگ به همراه ترکیب قهوه ای و سفید استفاده نموده و با خامه های رنگی دیگر، سایر اجزای صورت باب اسفنجی را خلق کنید.

همین طور این موضوع در مورد سایر تم های تولد پسرانه به همراه تزیین کیک تولد نیز صدق می نماید. در سورپلاس می توانید انواع و اقسام تزیین های کیک تولد را دنبال نموده و نمونه های مورد علاقه خود را از میان آن ها دستچین کنید.

متن تبریک تولد

شاید کودک یا نوجوان شما هنوز در شرایطی نباشد که یک متن تبریک تولد برای وی به صورت آنلاین بهره ببرید، اما حتما چنین متن تبریکی را روی یک کارت تبریک نوشته و به رسم یادگاری به او هدیه بدهید. کودک و نوجوان شما می تواند هر سال این کارت های تبریک را جمع آوری نموده و آن ها را به گنجینه ای از یادگاری های خود تبدیل سازد. احتمالا جشن تولد باشکوه و فراموش نشدنی برای کودک خود ترتیب داده اید، اما باور داشته باشید که یک متن تبریک تولد صمیمانه و مملو از عشق، می تواند در کنار آن معجزه باشد.

در وب سایت سورپلاس با گنجینه بزرگی از انواع و اقسام متن تبریک تولد روبرو خواهید بود که برای افراد مختلف و در موقعیت های متفاوت عرضه شده اند. شما به راحتی می توانید از این متن های تبریک تولد بهره مند شده و از روی آن ها الگوبرداری کنید.

کلام آخر

توصیه می کنیم که با سر زدن به وب سایت سورپلاس، با دنیای جشن های مدرن امروزی به ویژه جشن تولد بچه ها، نوجوانان و بزرگسالان و ایده های مربوط به آن ها آشنا شده و تحولی در سبک برگزاری میهمانی های خود ایجاد کنید.

منبع: جام جم آنلاین

به "تم تولد پسرانه با تزیین کیک تولد برای جشنی رویایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تم تولد پسرانه با تزیین کیک تولد برای جشنی رویایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید