جای خالی مراکز عرضه مستقیم مرغ در شهرستان های خراسان جنوبی

به گزارش وبلاگ لاوان، معاون هماهنگی امور مالی استاندار خراسان جنوبی گفت: مراکز عرضه مستقیم مرغ باید در همه شهرستان های استان راه اندازی گردد.

جای خالی مراکز عرضه مستقیم مرغ در شهرستان های خراسان جنوبی

اشرفی معاون هماهنگی امور مالی استاندار خراسان جنوبی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه عرضه مرغ در مراکز عرضه مستقیم باید با قیمت مصوب 59 هزار و 800 تومان انجام گردد، گفت: مراکز عرضه مستقیم مرغ در بیرجند فعالند اما در دیگر شهرستان ها فعال نیستند که ضروری است کشتارگاه ها مراکز عرضه مستقیم مرغ را در این شهرستان ها راه اندازی نمایند.

او با اشاره به خرید دام پرواری از دامدارن اضافه نمود: این طرح چند ماهی است که در استان شروع شده و شرکت پشتیانی امور دام، دام سبک و سنگین را با قیمت 210 و 215 هزار تومان بصورت بسته بندی شده 5 تیکه خریداری می نماید.

اشرفی اظهار کرد: نتایج اجرای این طرح در ماه های اخیر رضایت بخش نبوده است، دامدارانی که حداقل 50 تا 100 رأس دام برای فروش دارند می توانند با شرکت پشتیبانی امور دام بصورت مستقیم قرارداد ببندند.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تعداد اندکی از نانوایی ها اقدام به تخلفاتی همانند تعطیلی در شفیفت صبح می نمایند، توضیح داد: سامانه پیامکی راه اندازی شده که در صورت تعطیلی نانوایی ها به آن ها اخطار داده می گردد و تکرار این تخلف سبب تشکیل پرونده می گردد.

او گفت: پیش بینی های لازم برای تأمین اقلام اساسی دانشگاه ها، مراکز خوابگاهی و دانش آموزی اجرا شده و هیچ مسئله ای در این زمینه وجود ندارد.

حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی هم با اشاره به اینکه قیمت عرضه مرغ در استان 59 هزار و 800 تومان است، گفت: عرضه بالاتر از این قیمت تخلف محسوب می گردد و برخورد قانونی صورت می گیرد.

او اضافه نمود: بعضی نانوایی ها با وجود دریافت سهمیه آرد، در شیفت صبح فعالیت نمی نمایند که تعزیزات با این تخلفات برخورد جدی می نماید.

وبلاگ لاوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جای خالی مراکز عرضه مستقیم مرغ در شهرستان های خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جای خالی مراکز عرضه مستقیم مرغ در شهرستان های خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید