جلسه بازگشایی پاکتهای مزایده تبلیغات در پنج بنای تاریخی تهران برگزار گردید

به گزارش وبلاگ لاوان، ایلنا/ براساس گزارش های بدست رسیده، جلسه بازگشایی پاکتهای مزایده تبلیغات در پنج بنای تاریخی تهران برگزار گردید.

جلسه بازگشایی پاکتهای مزایده تبلیغات در پنج بنای تاریخی تهران برگزار گردید

در این جلسه شهاب طلایی مدیر عامل صندوق توسعه و احیا، حسن میثمی، مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی و بعلاوه نمایندگان نهادهای نظارتی حضور داشتند.

این مزایده برای اولین بار در کشور امکان عایدیزایی به وسیله تبلیغات فرهنگی به صورت متمرکز و متناسب با شأن اثر را در پنج بنای تاریخی شهر تهران را فراهم می نماید.

مزایده عمومی ساخت، خرید، نصب سازه و تجهیزات تبلیغاتی و اطلاع رسانی با رعایت شئونات اثر در داخل و خارج بناهای تاریخی که از سوی صندوق توسعه و احیا برگزار گردید، امروز با بازگشایی پاکتهای پیشنهادی به انتها رسید و شرکت سرمایه گذار برای مشارکت در فرآیند اجرای این پروژه انتخاب شد.

با برگزاری این مزایده عمومی از سوی صندوق توسعه و احیا، ظرفیت مالی تبلیغات و اطلاع رسانی در پنج بنای تاریخی و فرهنگی تهران شامل مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان، موزه ملی ایران و موزه فرش فعال می گردد.

این مزایده به وسیله سامانه تدارکات الکترونیک دولت یا ستاد ایران و در قالب فرآیندی کاملا شفاف و قانونی برگزار گردید و نمایندگان نهادهای نظارتی نیز بر کل فرآیند اجرای این مزایده نظارت داشتند.

شهاب طلایی با اشاره به پنج بنای تاریخی شهر تهران که در مزایده امروز برای نصب تبلیغات در محوطه آن تصمیم گیری شد، تاکید نمود: علاوه بر ارزشمند بودن خود بنا و کسب عایدی از آنها، فضاهایی در این بناها وجود دارد که می تواند ارزش افزوده ای برای بنا ایجاد و یک ظرفیت مهم را فعال کند.

طلایی توضیح داد: این مزایده نخستین مزایده برای استفاده از ظرفیتهای تبلیغاتی بناهای تاریخی است. با بازرسی ها و کارشناسی های صورت گرفته تصمیم گرفتیم که این نوع مزایده را ابتدا از استان تهران شروع کنیم و نتیجه آن را الگویی برای ادامه این نوع مزایده ها در سایر استانها قرار دهیم.

مدیر عامل صندوق توسعه و احیا ادامه داد: برای استفاده از ظرفیتهای تبلیغاتی بناهای تاریخی کارشناسانی به منظور آنالیز جوانب این کار اعزام شدند تا تمامی نکات فنی، ملاحظات لازم، ضوابط حفاظتی و چارچوب های معین شده از سوی وزارت میراث فرهنگی رعایت گردد.

طلایی اظهار کرد: یکی از ضوابط استفاده از این ظرفیتها این است که تابلوهای تبلیغاتی به مدت سه روز در هر ماه در اختیار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار گیرد.

منبع: همگردی

به "جلسه بازگشایی پاکتهای مزایده تبلیغات در پنج بنای تاریخی تهران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه بازگشایی پاکتهای مزایده تبلیغات در پنج بنای تاریخی تهران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید