خانه هایی که در کمتر از 7 ساعت نصب می شوند

به گزارش وبلاگ لاوان، خانه های بتونی ساخت شرکت کوداسما ـ کودا ـ از تعدادی قطعات پیش ساخته جدا از هم تشکیل شده اند که پس از انتقال به مکان مورد نظر در کمتر از 7 ساعت سرهم و نصب می شوند. برای ساخت این خانه ها تنها از 9 مترمکعب بتون استفاده شده است. این خانه ها نیازی به شالوده ندارند و قابل نصب بر روی هر سطح مسطحی هستند.

خانه هایی که در کمتر از 7 ساعت نصب می شوند

اگر چه کودا را نمی توان به صورت آماده جابجا کرد اما می توان قطعات آن را به راحتی از هم باز کرد و انتقال داد. در صورتی که مالک خانه قصد جابجایی آن را داشته باشد، به یک جرثقیل، یک کامیون و حدود 7 ساعت زمان احتیاج دارد.

زیربنای این خانه ها 30/3 مترمربع است و بیشتر فضای خانه به اتاق نشیمن و آشپزخانه، در طبقه همکف، اختصاص داده شده است. علاوه بر این دو، توالت و حمام هم در بخش زیرین خانه قرار گرفته اند. پله های زیبای این خانه به اتاق خواب و اتاق رختشویی ختم می شوند.

شرکت کوداسما در پی ساخت خانه هایی محکم و البته کاربردی است. این خانه ها به شبکه آب، برق و فاضلاب متصل می شوند و پنجره های دوجداره و سقف خورشیدی آن ها هزینه های مصرفی را کاهش می دهند.

سیستم عایق این خانه ها به نظر راضی کننده می آید و در نتیجه سرد و گرم کردن خانه آسان خواهد بود.

شرکت سازنده میخواهد مدل های دیگری از کودا برای استفاده به عنوان کلاس درس، کافه و اداره فراوری کند. بعلاوه، در آینده، پکیجی از خانه و اسباب و لوازم درون آن ارائه خواهد داد.

انتظار می رود که فروش این خانه ها از سال آینده شروع شود.

منبع: کجارو / cdn3.vox-cdn.com / newatlas

به "خانه هایی که در کمتر از 7 ساعت نصب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه هایی که در کمتر از 7 ساعت نصب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید