خبرنگاران مدرسه 18 کلاسه پارسیان به بهره برداری رسید

به گزارش وبلاگ لاوان، بندرعباس- خبرنگاران- دبیرستان دخترانه 18 کلاسه فاطمیه پارسیان عصر جمعه با حضور استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.

خبرنگاران مدرسه 18 کلاسه پارسیان به بهره برداری رسید

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در حاشیه بهره برداری از این فضای آموزشی گفت: این مدرسه با 2 هزار و 737 مترمربع زیربنا و هزینه ای افزون بر 150میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی احداث شده است.

سید فخرالدین هاشمی افزود: این فضای آموزشی یکی از بزرگترین و زیباترین پروژه آموزشی در غرب هرمزگان می باشد.

وی با اشاره به اینکه سرانه آموزشی در کشور 5.2 و در هرمزگان 5.5 است، گفت: سرانه استاندارد کشوری باید 8.3 باشد که با بهره برداری از این فضای آموزشی، شهرستان پارسیان از عدد سرانه آموزشی ایده آل کشوری سبقت می گیرد و کمبود فضای آموزشی نخواهد داشت.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان اظهارداشت: نهضت مدرسه سازی در سال های اخیر با همت خیران در پارسیان رشد شتابان گرفته و در یک سال گذشته پروژه های متعددی در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

هاشمی شرح داد: هشت پروژه در قالب 47 کلاس درس در مهرماه به بهره برداری رسید و 6 پروژه در قالب 27 کلاس درس در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی با قدردانی از همراهی همه دست اندرکاران در فرایند احداث فضاهای آموزشی پارسیان گفت: ما در شهرستان هیچ پروژه نیمه تمام آموزشی بلاتکلیف نداریم و تمامی پروژه ها یا به بهره برداری رسیده اند و یا در مراحل نهایی عملیات اجرایی قرار دارند.

هاشمی، احداث این پروژه ها را برگ زرینی از اقدام های دولت تدبیر و امید و یادگاری برای این شهرستان معرفی کرد و بیان داشت: پارسیان در دولت تدبیر و امید به سرانه آموزشی استاندارد دست پیدا کرد و همراهی و حمایت مسوولان و همت خیران نقش موثری در توسعه فضای آموزشی داشتند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مدرسه 18 کلاسه پارسیان به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدرسه 18 کلاسه پارسیان به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید