خبرنگاران ملی پوش فوتسال زنان: قهرمان لیگ باید در زمین تعیین گردد

به گزارش وبلاگ لاوان، تهران- خبرنگاران- ملی پوش فوتسال زنان گفت: لغو دیدارهای مرحله حذفی لیگ برتر فوتسال زنان، بازیکنان را بی انگیزه می نماید. قهرمان لیگ باید در زمین تعیین گردد.

خبرنگاران ملی پوش فوتسال زنان: قهرمان لیگ باید در زمین تعیین گردد

زهرا لطف آبادی دروازه بان تیم ملی فوتسال زنان است که در این فصل از لیگ برتر برای تیم هیات فوتبال خراسان بازی می نماید و با این تیم به مرحله پلی آف راه یافت اما در اولین ملاقات از مرحله حذفی برابر مس رفسنجان به تساوی رسید. پس از آن این ملاقاتها به دلیل کرونا به تعویق افتاد.

وی روز دوشنبه در گفت و گو با وبلاگ لاوان گفت: این درست نیست که اکنون قهرمان لیگ را اعلام نمایند. زیرا در مرحله پلی آف امتیاز هر چهار تیم به یکدیگر نزدیک است. اگر می دانستیم که پلی آفی وجود ندارد، در آخرین ملاقات تمامی هم و غم خود را می گذاشتیم. ما نهایت کوشش را در ملاقات آخر نکردیم.

لطف آبادی اضافه نمود: اولین سالی بود که هیات فوتبال خراسان به صورت حرفه ای تیم داری کرد و توانست حامی اقتصادی خوبی داشته باشد. می خواستیم قهرمان لیگ شویم. گرچه سلامتی بازیکنان مهم است اما اگر بخواهیم مثل دیگر کشورهای اروپایی به صورت حرفه ای با این موضوع برخورد کنیم، باید بدانیم که کرونا از بین نمی رود. لغو مسابقات هم فایده ای ندارد زیرا این بیماری همیشه هست و باید با آن کنار بیایم و اجازه دهیم تا ادامه مرحله حذفی برگزار گردد.

بازیکن تیم هیات فوتبال خراسان ادامه داد: مسابقات لیگ برتر فصل بعد خیلی نزدیک است و مسابقات قهرمانی آسیا را نیز در سال 1400 در پیش رو داریم. بنظرم برگزار نشدن ادامه مسابقات لیگ انگیزه بازیکنان را کم می نماید. در حال حاضر چون مسابقات این فصل ناتمام باقی مانده هنوز پیشنهادی از هیچ باشگاهی نگرفته ام. بنظرم اگر الان بازی ها برگزار نگردد، لیگ فصل بعد نیز بتعویق می افتد. در این فصل هر بازی حکم فینال برای تمامی تیم ها داشت و فشار بازی ها بالا بود.

ملی پوش فوتسال زنان یادآور شد: در حال حاضر برنامه ای برای تیم ملی نداریم اما در صحبت های شهناز کمک سرمربی تیم ملی با رسانه ها خوانده ام که شاید 2 اردو در مرداده ماه برای تیم ملی برگزار گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ملی پوش فوتسال زنان: قهرمان لیگ باید در زمین تعیین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملی پوش فوتسال زنان: قهرمان لیگ باید در زمین تعیین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید