خبر مهم برای مسافران کرج ، تغییر برنامه حرکت قطارها و حذف اعزام های تندرو به تعویق افتاد ، دلیل این تصمیم گیری چیست؟

به گزارش وبلاگ لاوان، بنابر اعلام شرکت بهره برداری مترو تا تعیین تکلیف نهایی ساعت کار ادارات، طرح بهینه سازی حرکت قطارهای خط 5 و به تبع آن حذف اعزام های تندرو فعلا اجرا نمی شود.

خبر مهم برای مسافران کرج ، تغییر برنامه حرکت قطارها و حذف اعزام های تندرو به تعویق افتاد ، دلیل این تصمیم گیری چیست؟

به گزارش وبلاگ لاوان، تعداد بالایی از مسافران خط 5 در ساعات پرتردد صبح و عصر، شاغل و یا محصل هستند و به همین دلیل ضرورت دارد که طرح بهینه سازی برنامه حرکت قطارها در این خط مترو براساس ساعت کاری که برای ادارت و مراکز آموزشی از سوی دولت اعلام می شود، اجرا شود.

در این راستا تا نهایی شدن ساعت کاری ادارات و مراکز آموزشی برنامه حرکت قطارها در خط 5 متروی تهران همانند قبل اجرا خواهد شد.

در صورت هر گونه تغییر در خدمات رسانی خط پنج اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

همچنین؛ شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه همواره با استفاده از تمام ظرفیت خود ضمن برنامه ریزی برای تداوم خدمت رسانی مناسب، در راستای حفظ رضایت مندی شهروندان و مسافران در شهر زیرزمینی تلاش می کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "خبر مهم برای مسافران کرج ، تغییر برنامه حرکت قطارها و حذف اعزام های تندرو به تعویق افتاد ، دلیل این تصمیم گیری چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر مهم برای مسافران کرج ، تغییر برنامه حرکت قطارها و حذف اعزام های تندرو به تعویق افتاد ، دلیل این تصمیم گیری چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید