خشم اودگارد از ستاره غنایی

به گزارش وبلاگ لاوان، دعوای مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، با توماس پارتی، همبازی غنایی اش، به علت خودخواهی در وقت های تلف شده ملاقات دیروز این تیم مقابل ساوتهمپتون خبرساز شده است.

خشم اودگارد از ستاره غنایی

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ لاوان، تصاویر نو منتشر شده از ملاقات دیروز آرسنال و ساوتهمپتون که نشان می دهد مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، با توماس پارتی بازیکن این تیم به علت از دست دادن خودخواهانه یک فرصت عالی گلزنی دعوا می نماید خبرساز شده است.

آرسنالی ها دیروز برای سومین بازی پیاپی امتیاز از دست دادند و در خانه مقابل ساوتهمپتون نتیجه ای بهتر از تساوی 3-3 به دست نیاوردند. شاگردان آرتتا تا دقایق پایانی 3-1 عقب افتاده بودند و به لطف گلهای اودگارد و بوکایو ساکا دست کم به یک امتیاز رسیدند.

اما در وقت های تلف شده انتهای مسابقه توپ در موقعیتی به توماس پارتی رسید که او گزینه های زیادی برای پاس دادن داشت. اما این هافبک غنایی تصمیم گرفت خودخواهانه شانسش را امتحان کند و ضربه کم خطر او از بالای دروازه ساوتهمپتون بیرون رفت.

در تصاویری که امروز مورد توجه قرار گرفته مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، از خودخواهی پارتی بسیار عصبانی است و درحالیکه باورش نمی گردد بازیکنی با تجربه توماس پارتی چنین تصمیمی گرفته باشد به سمت او می رود. اودگارد بعد از فریاد زدن بر سر توماس پارتی به او پشت نموده و درحالیکه سرش را به نشانه افسوس تکان می دهد دور می گردد.

گری نویل واکنش کاپیتان آرسنال را درست می داند. او در این باره گفت: طرفداران آرسنال در ورزشگاه هم مثل اودگارد فریاد می زنند و باورشان نمی گردد که پارتی آن کار را نموده باشد. آخر چطور ممکن است فوتبالیستی با تجربه او این کار را بکند. واقعا عصبانی کننده است و من شک ندارم آرتتا هم از دستش حسابی عصبانی شده است. پارتی باید توپ را به اودگارد پاس می داد که در موقعیت عالی و در فاصله کمتر از 10 متری اش ایستاده بود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خشم اودگارد از ستاره غنایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم اودگارد از ستاره غنایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید