دانشگاه سمنان در مسابقات کشوری ماکارونی رتبه سوم را کسب کرد

به گزارش وبلاگ لاوان، دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سمنان گفت: دانشگاه سمنان به عنوان میزبان مسابقات کشوری ماکارونی این دوره توانست عنوان های سومی را در هر دو بخش راندمان و هدف از آن خود کند.

دانشگاه سمنان در مسابقات کشوری ماکارونی رتبه سوم را کسب کرد

حمید رضا اسماعیلی، دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سمنان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ لاوان پیرامون برگزاری مسابقه کشوری پل ماکارونی در این دانشگاه گفت: در بخش راندمان این رقابت ها که در تالار امیر کبیر دانشگاه سمنان برگزار گردید، تیم پژوهشگران جوان از دانشگاه اسلامشهر مقام اول را بدست آورد.

حمید رضا اسماعیلی اضافه نمود: تیم های AZU و آرچیویل از دانشگاه های زنجان و سمنان به ترتیب عناوین دوم و سومی بخش راندمان را بدست آوردند.

وی به تیم های برتر بخش هدفمند هم اشاره نمود و گفت: در این بخش هم تیم شتاب سازه از اصفهان اول شد، تیم دانشگاه پارس از تهران عنوان دوم را بدست آورد و تیم لیماک پلاس هم از دانشگاه سمنان به مقام سومی دست یافت.

دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سمنان با بیان اینکه در مجموع 25 تیم با 41 سازه از دانشگاه های مختلف کشور در این مسابقات به رقابت پرداختند اضافه نمود: 22 سازه در بخش هدفمند و 19 سازه در بخش راندمان برای شرکت در این مسابقات آماده شده بود.

اسماعیلی گفت: دانشگاه سمنان به عنوان میزبان این دوره از رقابت ها با 25 سازه، در قالب 16 تیم بیشترین شرکت کننده را داشت که توانست عنوان های سومی را در هر دو بخش راندمان و هدف از آن خود کند.

اسماعیلی ادامه داد: تیم های حاضر در این رقابت ها از دانشگاه های تهران، اصفهان، زنجان، سمنان، شهر قدس، اسلامشهر، تنکابن و تفرش بودند. جوایز برگزیدگان گرایش راندمان برای تیم برتر 20 میلیون ریال جایزه نقدی و برای تیم های دوم و سوم به ترتیب 13 و هفت میلیون ریال خواهد بود.

به گفته دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سمنان به برگزیدگان بخش هدفمند به ترتیب هشت، پنج و سه میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می گیرد.

لازم به ذکر است؛ مسابقات کشوری پل ماکارونی با هدف تمرین دانشجویان رشته عمران در ساخت سازه هایی مقاوم با استفاده از رشته های ماکارونی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشگاه سمنان در مسابقات کشوری ماکارونی رتبه سوم را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه سمنان در مسابقات کشوری ماکارونی رتبه سوم را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید