دانشگاه شهید بهشتی برای دوره دکتری دانشجو پذیرش می نماید

به گزارش وبلاگ لاوان، دانشگاه شهید بهشتی بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری از بین دانش آموختگان و دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی ارشد برای دوره دکتری بدون آزمون سال تحصیلی 1400-1399 دانشجو می پذیرد.

دانشگاه شهید بهشتی برای دوره دکتری دانشجو پذیرش می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ لاوان، دانشگاه شهید بهشتی بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری از بین دانش آموختگان و دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی ارشد برای دوره دکتری بدون آزمون سال تحصیلی 1400-1399 دانشجو می پذیرد.

براساس این گزارش، متقاضیان تحصیل بدون آزمون در دوره دکتری دانشگاه شهید بهشتی می توانند از امروز 17 خرداد تا فاصله زمانی 7 تیرماه نسبت به ثبت نام خود در سایت دانشگاه اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، متقاضیان برای تحصیل در دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی فرم تقاضای داوطلبان پذیرش بدون آزمون دوره دکتری سال 1400-1399 را به همراه گواهی تائید ارتباط مقالات علمی-پژوهشی و علمی-ترویجی با سرانجام نامه کارشناسی ارشد با ارائه تعهد نامه چاپ مقاله ، فرم رتبه مقطع کارشناسی و فرم رتبه مقطع کارشناسی ارشد را در بازده زمانی اعلام شده تکمیل نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "دانشگاه شهید بهشتی برای دوره دکتری دانشجو پذیرش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه شهید بهشتی برای دوره دکتری دانشجو پذیرش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید