دبی یا آنتالیا؟ کدام شهر برای سفر خارجی بهتر است؟

به گزارش وبلاگ لاوان، دبی یکی از پر رزق و برق ترین و مجلل ترین شهرهای جهان است. بازدیدنمایندگان در این شهر با تفریح ها و شگفتی های متعددی رو به رو می شوند، چرا که دبی از منظره ها و جاذبه های فراوانی برخوردار است. آنتالیا نیز یک شهر تفریحی پرحنب و جوش، آرامش بخش و مجلل است که با زیبایی خیره نماینده، گردشگران را از سراسر جهان به سوی خود جذب می نماید. سالانه گردشگران بسیاری در قالب تور دبی و تور آنتالیا از این شهرها بازدید می نمایند. اما کدام یک از این دو شهر برای سفر بهتر است؟

دبی یا آنتالیا؟ کدام شهر برای سفر خارجی بهتر است؟

اگر می خواهید برترین انتخاب را بین این دو مقصد داشته باشید، مقایسه بین جاذبه ها و هزینه های تور دبی و تور آنتالیا می تواند برایتان موثر باشد که در ادامه مطلب به آن پرداخته شده است.

تور دبی برای موزه ها و تماشای های تاریخی بهتر است یا تور آنتالیا؟

در آنتالیا و دبی موزه ها و جاذبه های گردشگری مجذوب نمایندهی وجود دارد. بسیاری از بازدیدنمایندگان به طور خاص به دبی می روند تا از بعضی از موزه های دارای رتبه برتر و منطقه ها گردشگری مجذوب نماینده تماشا نمایند. مشهورترین نقطه تماشای دبی برج خلیفه است که بلندترین ساختمان دنیا است. در دبی می توان برای تماشا منظره ها خیره نماینده به عرشه دیدبانی رفت.

بعلاوه با انواع موزه ها و بناهای تاریخی، سفر به آنتالیا می تواند یک تجربه جالب و عالی باشد. درواقع این شهر تاریخ را با یک تعطیلات تفریحی آرام ترکیب می نماید. از تماشای های این منطقه می توان به موزه آنتالیا و مناره یولی اشاره نمود.

غذاهای دبی بهتر است یا آنتالیا؟

بی اغراق، رستوران ها می توانند مجذوب نمایندهیت های تور دبی و تور آنتالیا را به سطح بالاتری برسانند. دبی دارای تعدادی رستوران در سطح ملی است که خزی یا قوزی، غذای محلی دبی این منطقه را سرو می نمایند؛ قوزی نوعی غذای بره یا گوسفند بریان است که با سبزیجات و برنج تهیه می گردد.

آنتالیا نیز با سبک نوآورانه خود در ترکیب با عناصر سنتی، یک تجربه عالی را بوجود می آورد. غذاهای خوب و خوشمزه در سراسر ترکیه فراوان است و این شهر نیز از این قاعده مستثنی نیست. غذاهای محلی ترکیبی از غذاهای دریایی تازه صید شده و بعلاوه انواع گوشت های کبابی است.صبحانه سنتی ترکی نیز محبوب است که معمولاً شامل تخم مرغ آب پز، پنیر، گوجه فرنگی، خیار، زیتون و نان یا شیرینی ترکی است که تقریبا همواره با چای ترکی سرو می گردد

دبی مراکز خرید بهتری دارد یا آنتالیا؟

اگر در پی خرید هستید، تور دبی و تور آنتالیا هر دو می توانند بسیار مجذوب نماینده باشند. بسیاری از مردم به طور خاص برای خرید به دبی سفر می نمایند. این شهر با مراکز خرید، بازارها و منطقه ها خرید فراوان، مکانی برای خریدهای لوکس است. اقلام محبوب برای خرید شامل جواهرات، طلا و الماس، شال و فرش ایرانی است.

بعلاوه آنتالیا یک مقصد خرید معروف با فروشگاه های فراوان است. آنتالیا مراکز خرید مدرن را با بازارهای سنتی تر ترکیب می نماید. از برندهای مد و لوکس گرفته تا سوغاتی و زیورآلات محلی.

دبی برای خانواده ها بهتر است یا آنتالیا؟

در دبی تفریح های خانوادگی زیادی برای انجام دادن خواهید یافت. این شهر دارای استراحتگاه های خانوادگی، آسمان خراش هایی با منظره ها تماشای و پارک های تفریحی است که برای کل خانواده می تواند سرگرم نماینده باشد. بعلاوه آنتالیا یک مکان خانوادگی مجذوب نماینده برای بازدید به شمار می رود. این شهر دارای سواحل زیبا، مکان های تاریخی و استراحتگاه هایی است که به طور خاص برای خانواده ها ارائه می گردد. می توان گفت آنتالیا یک مقصد محبوب خانواده پسند در ترکیه است.

دبی برای زوج ها بهتر است یا آنتالیا؟

دبی و آنتالیا مقاصد خوبی برای سفر زوج ها هستند. تور دبی با منظره ها تماشایی و استراحتگاه های مرتفع خود، می تواند خلوتگاه های رمانتیکی برای زوج ها محسوب گردد.

آنتالیا نیز یک مکان بسیار محبوب برای سفرهای رمانتیک زوج ها و مقصدی عالی برای ماه عسل است. سواحل زیبا، استراحتگاه های رمانتیک و مراکر خرید عالی آن را در صدر فهرست سفر بسیاری از زوج ها قرار داده است.

دبی برای حمل و نقل عمومی بهتر است یا آنتالیا؟

دبی و آنتالیا هر دوگزینه های مختلف حمل ونقل عمومی را برای جابجایی افراد ارائه می دهند. سیستم حمل ونقل عمومی دبی شامل اتوبوس، اتوبوس های آبی، سیستم مونوریل و مترو است.

اما بسیاری از بازدیدنمایندگان به حمل ونقل عمومی کارآمد و ارزان در آنتالیا متکی هستند. اتوبوس ها و مینی بوس ها به گردشگران یاری می نمایند تا به آسانی در شهر تردد نمایند.

منبع: همگردی

به "دبی یا آنتالیا؟ کدام شهر برای سفر خارجی بهتر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبی یا آنتالیا؟ کدام شهر برای سفر خارجی بهتر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید