عایدی تعمیر کار موبایل به وسیله سایس معین شد!

به گزارش وبلاگ لاوان، عایدی شغل تعمیرات موبایل تعیین شد و معلوم شد این شغل چقدر پر عایدی است! اگر شما هم می خواهید مقدار عایدی این شغل و راه ورود به آن را بدانید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

عایدی تعمیر کار موبایل به وسیله سایس معین شد!

یکی از مشاغلی که در ایران بسیار پردرامد است و آینده درخشانی هم دارد، حوزه تعمیرات موبایل است. بسیاری از افراد تصور می نمایند که این شغل بسیار سخت بوده و عایدی حاصل از آن بالا نیست، اما برخلاف باورها بسیاری از تعمیرکاران موبایل در ایران عایدی هایی با رقم های بسیار بالا را به ثبت رسانده اند!

عایدی تعمیرکار موبایل چقدر است؟

درامد شغل تعمیرات موبایل به موارد مختلفی بستگی دارد. مقدار عایدی تعمیرکار موبایل در سال 1401 متفاوت و متغیر بوده و معمولاً در حدود 20 الی 30 میلیون تومان در ماه تخمین زده شده است. این مبلغ ممکن است بسته به تجربه، مهارت، و تعداد موبایل های تعمیر شده به وسیله تعمیرکار، تا 50 میلیون تومان نیز افزایش یابد.

تعمیرکارانی که به تازگی در این حرفه آغاز به کار نموده اند و تجربه و مهارت کمی دارند، معمولاً میانگین ماهانه بین 5 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان عایدی دارند. این عایدی احتیاج به کوشش، افزایش تعداد مشتریان، و توانایی تعمیر موبایل دارد و با گذر زمان افزایش می یابد.

طبق آماری که به دست آمده، یک تعمیرکار در سال 1402 توانسته است رقم دریافتی خود را سه رقمی نموده و به عدد 177 میلیون تومان برساند! پس محدودیتی در این شغل نیست و مقدار دریافتی شما می تواند حتی از این رقم هم بالاتر باشد! پس به طور کلی عایدی شغل تعمیرات موبایل بالا بوده و همه چیز کاملا به خودتان بستگی دارد. اگر شما هم علاقه دارید این حوزه را یاد بگیرید بیاید تا کمی دقیق تر به آن بپردازیم.

چگونه تعمیرکار موبایل شویم؟

برای اینکه بتوانید تعمیرکار گوشی موبایل شوید، باید یک دوره آموزشی تخصصی و حرفه ای را پشت سر بگذارید تا از لحاظ تئوری و عملی اطلاعات لازم در این حرفه را کسب کنید. برای این کار بهتر است دوره تخصصی آموزش تعمیرات موبایل سایس را بگذرانید که یکی از معتبر ترین مراکز آموزش تعمیرات موبایل در کشور است. پس از آن با اخذ مدرک معتبر شانس بیشتری برای آغاز پر قدرت خواهید داشت و در زمان سریع تری می توانید درامد زایی کنید.

سرمایه لازم برای آغاز شغل تعمیرات موبایل

هزینه ها و سرمایه گذاری مورداحتیاج برای راه اندازی کسب و کار تعمیر موبایل چند جنبه دارد. به طور کلی، این هزینه ها شامل شرکت در دوره های آموزشی مرتبط با سخت افزار و نرم افزار موبایل، تهیه ابزارهای مورداحتیاج، لوازم یدکی، هزینه های اجاره مکان مناسب (درصورتی که بخواهید خودتان مغازه داشته باشید) و دیگر مخارج مرتبط است.

برای کاهش هزینه های مرتبط با ابزارها، می توانید ابتدا با ابزار های ضروری و مهم آغاز کنید و سپس با توجه به افزایش عایدی، به تدریج به تهیه ابزار تعمیرات موبایل حرفه ای تر و لوازم یدکی بپردازید. بعلاوه هزینه های مرتبط با مجوزگیری نیز باید مدنظر قرار گیرد.

در خصوص هزینه های محل و مغازه نیز باید توجه داشته باشید که در هر استان یا شهری ممکن است متفاوت باشد و به موقعیت جغرافیایی کسب و کار شما بستگی دارد.

یادگیری شغل تعمیرات موبایل چقدر زمان احتیاج دارد؟

ببینید برای یادگیری این حرفه به صورت حرفه ای مدت زمان زیادی احتیاج نیست و شما می توانید بین 1 الی 3 ماه کامل مباحث این حرفه را یاد بگیرید. همه چیز به خود شما بستگی دارد که در چه مدت زمانی به خوبی بتوانید تمامی مباحث را فرا بگیرید.

نکته مهمی که باید بدانید این است که در تعمیرات موبایل می توانید متخصص شاخه های مختلف شوید و یک تخصص را به صورت کاملا حرفه ای بیاموزید، این موضوع به شما در کسب عایدی بیشتر هم یاری می نماید! هرچقدر که شما تخصص خود را در یک زمینه بالاتر ببرید، افراد بیشتری به شما مراجعه خواهند کرد و همه افراد قطعا در پی افراد متخصص هستند.

عایدیی که می توانید با تخصص در یک زمینه حرفه ای مثل تعویض ال سی دی گوشی داشته باشید، بسیار بیشتر از داشتن اطلاعات درمورد همه قسمت ها و به صورت محدود است. تخصص، دقیقا همان چیزی است که می تواند به صورت چشمگیری روی عایدی دریافتی شما اثر بگذارد و باعث افزایش آن گردد.

آیا تعمیرات موبایل آینده شغلی خوبی دارد؟

قطعا یکی از مشاغلی که آینده بسیار خوبی دارد، حرفه تعمیر موبایل است. همانطور که می دانید روز به روز شاهد گوشی های نو در بازار موبایل هستیم و همیشه پیشرفت های بسیار چشمگیری در گوشی های هوشمند را شاهد هستیم. قطعا با وجود تنوع بسیار بالا در گوشی های فراوری شده، احتیاج به تعمیرکار متخصص هم وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد شغل تعمیرات موبایل و روش های کسب عایدی از آن می توانید در گوگل سایس را سرچ کنید و در وبسایت شرکت تعمیرات موبایل سایس، اطلاعات لازم را دریافت کنید و یا با شماره های موجود در سایت شان، با آنها تماس بگیرید.

منبع: همشهری آنلاین

به "عایدی تعمیر کار موبایل به وسیله سایس معین شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عایدی تعمیر کار موبایل به وسیله سایس معین شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید