راهنمای خرید برترین ساعت هوشمند تا یک میلیون؛ گزینه های کار راه انداز و مقرون به صرفه قیمت

به گزارش وبلاگ لاوان، این روزها با پیشرفت سریع السیر تکنولوژی بسیاری از کاربران به استفاده از ساعت های هوشمند به جای ساعت های مچی روی آورده اند و ساعت هوشمند به یکی از مهم ترین وسایل زندگی مدرن برای طیف گسترده ای از کاربران تبدیل شده است. خوشبختانه این گجت های پوشیدنی در رده های قیمتی مختلف در بازار به فروش می رسند و اگر هم بودجه کمی برای آن در نظر گرفته اید، باز هم گزینه های زیادی برای خرید پیش روی شما واقع شده است؛ به حدی که در انتخاب مناسب ترین گزینه نیز دچار تردید خواهید شد. اگر جزو این دسته از کاربران هستید، با خبرنگاران در راهنمای خرید برترین ساعت هوشمند تا یک میلیون همراه شوید تا شما را با محصولات کار راه انداز و خوش قیمت بازار آشنا کنیم.

راهنمای خرید برترین ساعت هوشمند تا یک میلیون؛ گزینه های کار راه انداز و مقرون به صرفه قیمت

ساعت هوشمند دی تی نامبر وان مدل +DT8Ultra

برای انتخاب برترین ساعت هوشمند تا یک میلیون در بازار گزینه های بسیار زیادی را پیش رو خواهید داشت. اما اگر در پی برترین ساعت هوشمند های کپی اپل واچ اولترا با قیمت زیر یک میلیون تومان هستید، دی تی نامبر وان مدل +DT8Ultra به هیچ عنوان شما را از خریدتان پشیمان نخواهد نمود. این گجت پوشیدنی طراحی مشابه اپل واچ اولترا دارد و سایز 49 میلی متری آن مناسب برای کاربرانی است که مچ دست بسیار بزرگی دارند. یکی از نکات بسیار مثبت این ساعت هوشمند، کم بودن حاشیه های اطراف نمایشگر است و این یعنی کاربران محتواهای تصویری زیادی را با این ساعت هوشمند خواهند دید.

این محصول مجهز به یک نمایشگر 1.9 اینچی با رزولوشن تصویر مناسب است که کیفیت بسیار خوبی دارد و به همه گوشی های هوشمند اندرویدی نسخه 5.0 به بالا و گوشی های آیفون با iOS 9.0 به بالا به سادگی متصل می شود. ساعت هوشمند دی تی نامبر وان مدل +DT8Ultra روی فریم جانبی اش یک دکمه اکشن نیز دارد که برای دسترسی سریع به حالت های ورزشی ساعت می توان از آن استفاده کرد. این مدل ساعت هوشمند، به صفحه نمایش با قابلیت همواره روشن مجهز شده که به شما اجازه می دهد تا ساعت را به صورت دائمی در دسترس داشته باشید. بعلاوه، با حرکت دست به سمت بالا، می توانید صفحه ساعت را روشن کنید و از آن بهره ببرید.

تمام سنسورهای سلامتی و ورزشی ساعت هوشمند دی تی نامبر وان مدل +DT8Ultra فعال هستند و کاربران می توانند از قابلیت هایی چون سنجش اکسیژن خون (SPO2)، شمارش ضربان قلب، فشارسنج، ارتفاع سنج و گام شمار آن به سادگی برای اهداف روزانه خود استفاده نمایند. توجه داشته باشید که برای شارژ کردن این محصول باید حتما از آداپتورهای یک آمپر استفاده شود. این ساعت هوشمند مجهز به اسپیکر برای مکالمه نیز است و از زبان فارسی در سیستم عامل و در نمایش پیغام های شما به خوبی و بدون هیچ مسئله ای پشتیبانی می نماید. شما می توانید با نصب اپلیکیشن WEAR PRO، ویژگی های مختلف این گجت پوشیدنی را شخصی سازی کنید.

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل RW-31

اگر در پی خرید برترین ساعت هوشمند با طراحی کلاسیک زیر یک میلیون تومان در بازار هستید، ساعت هوشمند هاینو تکو مدل RW-31، یکی از مجذوب کننده ترین گزینه ها برای خرید شماست. طراحی این ساعت هوشمند با دیگر ساعت های موجود در بازار کمی فرق دارد. در واقع شما با خرید این ساعت هوشمند، صاحب یک گجت پوشیدنی با سه رنگ و مدل متفاوت خواهید شد. برند آلمانی سازنده این محصول، سه قاب فلزی برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته که شما می توانید طبق سلیقه خود آن را روی ساعت سوار کنید. بعلاوه بندهای متفاوتی درون جعبه این ساعت به شما تقدیم می شود تا متناسب با هر قابی که انتخاب می کنید، بر مجذوب کنندهیت های بصری این محصول بفزایید.

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل RW-31 مجهز به یک نمایشگر باکیفیت و با رزولوشن تصویر مناسب است و بدنه فلزی آن نیز مقاومت بسیار خوبی در برابر خط وخش و ضربات احتمالی دارد. این گجت پوشیدنی با همه گوشی های اندرویدی و iOS سازگار است و به راحتی کاربران می توانند با آن تعامل نمایند. از جمله سنسورهای تعبیه شده در این محصول می توان به شمارشگر ضربان قلب و فشار خون اشاره نمود که طبیعتاً نتایج حاصل از عملکرد آن ها، چندان قابل اعتماد نیست. کاربران با اسپیکر تعبیه شده روی این ساعت، امکان مکالمه نیز خواهند داشت و خوشبختانه از زبان فارسی نیز در سیستم عامل و نمایش پیغام ها به خوبی پشتیبانی می نماید.

باتری این ساعت هوشمند در حالت استندبای تا 45 ساعت قابلیت شارژدهی دارد و از صدها واچ فیس مختلف با امکان قابلیت شخصی سازی پشتیبانی می نماید. در بین برترین ساعت های هوشمند اینترنتی با بودجه زیر یک میلیون تومان، این محصول هاینو تکنو توانسته رضایت بالای 81 درصد از خریدارانش در وبلاگ لاوان را به خود جلب کند. این ساعت ضد آب است و ضد آب بودن آن به این معنی است که می تواند در برابر پاشش قطرات آب از خود مقاومت خوبی نشان دهد. اما شما نمی توانید آن را درون آب غوطه ور کنید. بعلاوه گفتنی است که برای شارژ کردن این ساعت هوشمند به هیچ عنوان نباید از شارژر فست بهره ببرید.

ساعت هوشمند مدل TW8 Ultra

در بین برترین ساعت های هوشمند زیر یک میلیون تومان بازار، گزینه های مختلفی از ساعت های طرح اپل واچ اولترا به فروش می رسد که یکی از محصولات باکیفیت آن ساعت هوشمند مدل TW8 Ultra محسوب می شود. اول از همه باید به طراحی کاملاً مشابه این ساعت با اپل واچ اولترا اشاره کنیم که از نظر ظاهری هیچ تفاوت خاصی با محصول اپل ندارد. این محصول مجهز به یک قاب 47 میلی متری است و کاربرانی که مچ دست بزرگی دارند نیز به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. بعلاوه سنگینی وزن این محصول به حدود 48 گرم می رسد و این یعنی کاربران در استفاده طولانی مدت از ساعت خسته نخواهند شد.

نمایشگر این ساعت هوشمند 2.05 اینچی از نوع LCD IPS است که حاشیه های معقولی دارد و و تصاویر را با وضوح 410 در 502 پیکسل به کاربران نشان می دهد. این گجت پوشیدنی قابلیت مکالمه به وسیله بلوتوث را برای کاربران به همراه می آورد و خوشبختانه از زبان فارسی در سیستم عامل و منو بدون به هم ریختگی فونت ها پشتیبانی می نماید. این محصول با سیستم عامل های اندروید 7.0 و iOS 10.0 به بالا کاملاً سازگاری دارد و به سادگی به انواع گوشی های هوشمند مختلف متصل می شود.

این گجت پوشیدنی بعلاوه به طور کامل از زبان فارسی در منو و سیستم عامل بدون به هم ریختگی فونت ها پشتیبانی می نماید. بند این محصول از نوع سیلیکونی باکیفیت است و قابلیت تعویض نیز دارد. از جمله سنسورهای سلامتی ساعت هوشمند مدل TW8 Ultra می توان به فشار خون، ضربان قلب، گام شمار، اکسیژن خون، پایش خواب و موارد دیگر اشاره نمود. باتری 320 میلی آمپر ساعتی آن نیز تا حداکثر سه روز در استفاده های عادی به شما شارژدهی ارائه می دهد. دکمه اکشن این محصول نیز فعال است و شما می توانید از آن برای انجام کارهای مختلف روی ساعت خود بهره ببرید.

ساعت هوشمند مدل HW57 PRO

کاربرانی که قصد خرید برترین ساعت هوشمند طرح اپل واچ با بودجه تا یک میلیون در بازار را دارند، ساعت هوشمند مدل HW57 PRO با ویژگی های مجذوب کنندهی که ارائه می دهد، احتمالاً آن ها را از خریدشان راضی خواهد نمود. این ساعت هوشمند طراحی شیک و مجذوب کنندهی دارد و برای ساخت آن، دقیقا از المان های طراحی ساعت اپل واچ سری 7 الگوبرداری شده است. بعلاوه وزن این ساعت هوشمند تنها 40 گرم است و کاربران در استفاده طولانی مدت از آن با هیچ مسئله ای روبرو نخواهند شد. ساعت هوشمند مدل HW57 PRO از یک نمایشگر 1.7 اینچی از جنس LCD IPS بهره می برد که کیفیت تصویر مناسبی دارد و تراکم پیکسلی 320 پیکسل بر اینچ را به کاربران ارائه می دهد.

اطراف نمایشگر این ساعت به ویژه در بخش پایینی آن حاشیه های بسیار زیادی دیده می شود که برای یک ساعت هوشمند در این رنج قیمتی، کاملاً طبیعی است. ساعت هوشمند مدل HW57 PRO به عنوان یک ساعت طرح اپل واچ از بدنه ای از جنس آلومینیوم فراوری شده که دوام بسیار بالایی دارد و در برابر حوادث احتمالی و خط وخش ها مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. بعلاوه برند سازنده روی نمایشگر این محصول از شیشه محافظ Ion-X Glass استفاده نموده تا خیال کاربران از بابت آسیب رسیدن به نمایشگر راحت باشد. این گجت پوشیدنی با گوشی های اندرویدی 4.0 به بالا و گوشی های آیفون IOS 9.0 سازگاری دارد و خیلی راحت به آن ها متصل می شود. این ساعت هشدارهای لرزشی برای اعلام تماس و پیغامک های دریافتی نیز دارد.

روی بدنه این ساعت هوشمند شاهد قرارگیری یک دکمه هستیم که برای خاموش و روشن کردن ساعت مورد استفاده قرار می گیرد. به لطف اسپیکر و میکروفون تعبیه شده روی این ساعت هوشمند، کاربران امکان مکالمه نیز خواهند داشت. ساعت هوشمند مدل HW57 PRO ضدآب است و از گواهی IP68 نیز پشتیبانی می نماید که در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است و نباید آن را درون آب فرو برد. پیغام های با زبان فارسی نیز در این ساعت به درستی به کاربران نشان داده می شود و در سیستم عامل نیز از این زبان به طور کامل پشتیبانی می نماید. یک باتری 200 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این ساعت در نظر گرفته شده که شارژدهی معقولی را به کاربران ارائه می دهد. بعلاوه باید به سنسور سنجش اندازه اکسیژن خون، گام شمار سه بعدی، سنسور لیزری با دقت جهت پایش ضربان قلب و پشتیبانی از حالت های ورزشی مختلف اشاره نمود.

ساعت هوشمند مدل WK8 ULTRA

ساعت هوشمند مدل WK8 ULTRA، یکی از دیگر ساعت های هوشمند با طرح اپل واچ اولترا در بازار است که با ویژگی های خوبی که ارائه می دهد، توانسته رضایت حدود 89 درصد از خریدارانی که در پی خرید برترین ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان بوده اند را در وبلاگ لاوان به خود جلب کند. این گجت پوشیدنی همچون اپل واچ اولترا دو دکمه چرخان و اکشن را دارد و وزن 52 گرمی آن به هیچ عنوان مچ دست کاربران را در استفاده های طولانی مدت اذیت نمی نماید. سایز این ساعت هوشمند 49 میلی متری است و برای کاربرانی که مچ دست بزرگ دارد، گزینه مناسبی به شمار می رود.

ساعت هوشمند مدل WK8 ULTRA مجهز به یک نمایشگر 2.0 اینچی از جنس AMOLED است که رزولوشن تصویر 580 در 520 پیکسل را برای کاربران به نمایش می گذارد و حاشیه های معقولی اطراف نمایشگر آن دیده می شود. بدنه این ساعت هوشمند از استیل ضدزنگ فراوری شده که در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها مقاومت بسیار خوبی دارد. بعلاوه علاوه بر بند تیتانیومی این محصول، یک بند پارچه ای باکیفیت نیز درون جعبه به شما تقدیم می شود. این ساعت هوشمند قابلیت اتصال به انواع گوشی های اندروید و آیفون با برنامه WEARFIT PRO را دارد و ارتباط پایداری را نیز با آن ها برقرار می نماید. پردازنده Hs6621PG این محصول، عملکرد روانی را به کاربران ارائه می دهد و مجهز به 128 مگابایت حافظه داخلی نیز است. بعلاوه برای تفریح بیشتر، دو بازی به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است.

طیف گسترده ای از سنسورهای سلامتی درون این ساعت تعبیه شده که از جمله آن ها می توان به سنسور شمارنده ضربان قلب، سنسور اکسیژن خون، گام شمار و ارتفاع سنج اشاره نمود. این ساعت هوشمند به طور کامل از زبان فارسی در سیستم عامل و منو پشتیبانی می نماید و قابلیت مکالمه را نیز برای کاربران به همراه می آورد. در نهایت باید به باتری 200 میلی آمپر ساعتی این محصول اشاره کنیم که قادر است با یک بار شارژ تا 72 ساعت در استفاده نرمال، تا 120 ساعت در حالت استندبای و 150 ساعت در حالت power saving شما را همراهی کند. اگر در پی پرامکانات ترین و برترین ساعت هوشمند طرح اپل واچ اولترا تا یک میلیون تومان هستید، این محصول شما را از خریدتان پشیمان نخواهد نمود.

ساعت هوشمند تی سی اچ مدل Z10

برند چینی تی سی اچ، یکی از برندهای تازه وارد در بازار گجت های پوشیدنی ایران است که محصولات خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد و از جمله برترین آن ها می توان به ساعت هوشمند مدل Z10 این شرکت اشاره نمود. این محصول، یکی از ظریف ترین طراحی های موجود در بین ساعت های هوشمند تا یک میلیون تومان را دارد و ضخامت بدنه تنها 11 میلی متری، آن را برای مچ دست های ظریف به گزینه ای ایده آل تبدیل می نماید. بعلاوه نباید وزن بسیار سبک 37 گرمی این محصول را از قلم بیندازیم که بار دیگر کیفیت ساخت بسیار خوب آن را به کاربران گوشزد می نماید.

ساعت هوشمند تی سی اچ مدل Z10 مجهز به یک نمایشگر 2.1 اینچی از جنس LCD TFT است که رزولوشن 240 در 296 پیکسل را برای کاربران به نمایش می گذارد و حاشیه های مناسبی نیز اطراف نمایشگر آن به چشم می خورند. روی بدنه این محصول یک میکروفون و یک اسپیکر به جهت مکالمه تعبیه شده و از این بابت هیچ مشکی وجود ندارد. ویژگی دیگر این ساعت هوشمند پشتیبانی از زبان فارسی است و متن فارسی به خوبی نمایش داده می شود. این گجت پوشیدنی امیزفیت از بلوتوث نسخه 5.1 برای اتصال به گوشی های هوشمند استفاده می نماید و قابلیت پیگیری بیش از 30 حالت ورزشی را نیز دارد.

بعلاوه باید به سنسورهای سلامتی این محصول نظیر شمارشگر ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون اشاره کنیم که دقت خوبی نیز دارد. ساعت هوشمند تی سی اچ مدل Z10

در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است و باتری 230 میلی آمپر ساعتی آن حداکثر 6 روز شارژدهی ارائه می دهد که برای یک گجت پوشیدنی در این رنج قیمتی بسیار مناسب تلقی می شود. این محصول که برترین ساعت هوشمند تی سی اچ تا یک میلیون تومان به شمار می رود، با اپلیکیشن Da Fit به همه گوشی های هوشمند با اندروید 5 به بالا و IOS 10 به بالا متصل می شود.

ساعت هوشمند هایلو مدل Solar

هایلو مدل Solar، می تواند یکی از مجذوب کننده ترین انتخاب ها در بازار با بودجه تا یک میلیون تومان باشد. این ساعت هوشمند خوش قیمت که توانسته رضایت بیش از 89 درصد از خریدارانش در وبلاگ لاوان را به دست آورد، مجهز به یک نمایشگر دایره ای شکل 1.28 اینچی با رزولوشن 320 در 300 پیکسل است که کیفیت مناسبی دارد و به هیچ عنوان حس یک ساعت مقرون به صرفه قیمت را به کاربران القا نمی نماید. هایلو برای ساخت این ساعت هوشمند از بدنه سرامیکی استفاده نموده که ضمن داشتن مقاومت بالا در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها، وزن آن را نیز چندان بالا نبرده و کاربران در استفاده طولانی مدت از ساعت هیچ مسئله ای نخواهند داشت. قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی نیز در این ساعت هوشمند در دسترس کاربران واقع شده است و پیغام های شما را بدون بهم ریختگی برایتان به نمایش می گذارد.

این ساعت هوشمند بسیار کاربردی هایلو به گوشی های هوشمند با اندروید 4.0 به بالا و iOS 8.0 به بالا به راحتی متصل می شود و از سنسورهایی نظیر سنجش نور محیط، شتاب سنج و شمارنده ضربان قلب نیز بهره می برد. یکی از مجذوب کننده ترین ویژگی های این ساعت هوشمند ضد آب بودن آن تا عمق 50 متری است و این یعنی که کاربران می توانند از این ساعت در حین شنا و انجام ورزش های آبی بدون هیچ مسئله ای استفاده نمایند. این ساعت هوشمند علاوه بر این، می تواند 10 حالت مختلف دیگر مانند دویدن، راه رفتن، دوچرخه سواری در فضای باز، دوچرخه سواری در محیط داخلی، دویدن در محیط داخلی (تردمیل)، کوهنوردی، دو میدانی و .. را ردیابی نموده و اطلاعات آن را به صورت جداگانه در اختیار شما قرار دهد. یک باتری 340 میلی آمپر ساعتی برای این محصول در نظر گرفته شده که قادر است تا 12 روز به کاربران شارژدهی ارائه دهد. اگر در پی خرید برترین ساعت هوشمند شیائومی زیر یک میلیون تومان هستید، این ساعت انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.

ساعت هوشمند میبرو مدل C2 global

میبرو مدل C2 global، یکی از باکیفیت ترین ساعت های هوشمند با بودجه تا یک میلیون تومان در بازار است که نسبت به قیمتش قابلیت های خوبی را ارائه می دهد. این ساعت مجهز به نمایشگر 1.69 اینچی از جنس LCD است که کیفیت تصویر خوبی دارد و از رزولوشن تصویر HD پشتیبانی می نماید. بدنه سبک، اسپرت و مقاوم این ساعت با استفاده از آلیاژ آلومینیوم (روی) ساخته شده و استاندارد 2ATM ضد آب را نیز دارد. میبرو مدل C2 global با باتری 270 میلی آمپر ساعتی اش قادر است تا 7 روز استفاده روزانه و 30 روز در شرایط ذخیره انرژی شارژدهی به کاربران ارائه دهد. این گجت پوشیدنی از گوشی های اندرویدی 5.0 به بعد و iOS 10.0 به بالا پشتیبانی می نماید و قابلیت به نمایش گذاشتن پیغام های فارسی را نیز بدون کوچک ترین مسئله ای دارد.

منبع: وبلاگ لاوان

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید برترین ساعت هوشمند تا یک میلیون؛ گزینه های کار راه انداز و مقرون به صرفه قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین ساعت هوشمند تا یک میلیون؛ گزینه های کار راه انداز و مقرون به صرفه قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید