فکر آگاهی برای بزرگسالان مبتلا به اختلال نارسایی

به گزارش وبلاگ لاوان، بهروز ایزدآبادی مترجم کتاب فکر آگاهی برای بزرگسالان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی (راهنمای درمانگران) در گفت وگو با خبرنگاران درباره این اثر شرح داد: فکر آگاهی به عنوان یک عنصر کمیاب مخاطبان محترم این کتاب را تا رسیدن به سرمنزل مقصود همراهی خواهد نمود. بنابراین، درک مترجمان از جایگاه رفیع فکر آگاهی به همراه تجربه کار با مبتلایان به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی بر آن داشت تا در این مسیر خطیر گام بردارند و به تجربه هایشان بیفزایند.

فکر آگاهی برای بزرگسالان مبتلا به اختلال نارسایی

وی ادامه داد: اگرچه در عنوان این کتاب (راهنمای درمانگران) ذکر شده و این نوید را می دهد که جامعه متخصصان روانشناسی، روانپزشکی و بعلاوه دانشجویان این رشته ها بتوانند در پروژه های آموزشی و درمانی خود از مطالب این کتاب به مقدار احتیاج خود، اطلاعات لازم را برچینند و به کار گیرند، اما در عین حال یک راهنمای اصولی و معتبر برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه عمومی است.

وی اضافه نمود: ترجمه کتاب هایی از این دست و با این محتوا (توجه فکر آگاهانه و ارتقا این مهم به عنوان یک ظرفیت بالقوه) قطعا نسبت به انتشار این نوع از دانش و مفاهیم در جامعه عمومی حائز اهمیت است.

به گفته ایزدآبادی، یاری به درمانگران حوزه ADHD برای انجام تمرینات بالینی فکر آگاهی به صورت گام به گام با بزرگسالان مبتلا به این اختلال و ترجمه این کتاب راهنما به عنوان یک دستور العمل مدون در درمان افراد مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی اصلی ترین انگیزه ترجمه این اثر بوده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "فکر آگاهی برای بزرگسالان مبتلا به اختلال نارسایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکر آگاهی برای بزرگسالان مبتلا به اختلال نارسایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید