رابط: با قدرت به استقلال برمی گردم، از شکستن شیشه در دربی پشیمان هستم

به گزارش وبلاگ لاوان، فریدن رابط، بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: از شکستن شیشه در دربی پشیمان هستم، چرا که باعث شد نظر کادر فنی نسبت به من عوض گردد.

رابط: با قدرت به استقلال برمی گردم، از شکستن شیشه در دربی پشیمان هستم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ لاوان، فردین رابط درباره حضورش در باشگاه استقلال گفت: برای کار انتقالم به نفت مسجدسلیمان آمده بودم و قرار است نیم فصل به این تیم بروم. از سرمربی استقلال اجازه گرفتم و امیدوارم آنجا خوب بازی کنم و دوباره با قدرت به استقلال برگردم.

وی در خصوص اینکه پس از انجام بازی دربی امیدها اقدام به شکستن شیشه کرد و همین مسئله باعث دوری او از ترکیب بزرگسالان استقلال شد، گفت: خودم دوست داشتم در دربی بازی کنم، چون دربی، دربی است حتی در رده نونهالان. به خاطر عملکردم در دربی ناراحت شدم و شیشه شکستم. با اینکه معذرت خواهی کردم اما نظر کادر فنی قوت عوض شد. می خواستم قطعی از استقلال جدا شوم که باشگاه اجازه نداد. به همه بازیکنان جوان توصیه می کنم درگیر حواشی نشوند چون می تواند بازیکن را نابود کند.

بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال در رابطه با اینکه جدایی او به خاطر کادر فنی قبلی استقلال بود، توضیح داد: ارتباطی به کادر فنی قبلی ندارد. برای محمود فکری و کادر او احترام خاصی قائلم. در ابتدای فصل هم مقصدم نفت مسجدسلیمان بود و با نظری فکری ماندم. از حواشی ایجاد شده پشیمانم. با کادر فعلی نیز سال گذشته کار نموده بودم. الان شرایط استقلال طوری است که بازیکنان جوان یک درصد احتمال بازی کردن دارند، به خصوص اینکه استقلال مهاجم گرفته و هافبک های خوبی هم دارد، بنابراین بهتر است بازیکن قرضی به تیم دیگری برود.

رابط در سرانجام گفت: قول می دهم با بازی های خوب در نفت با قدرت به استقلال برگردم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ لاوان بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رابط: با قدرت به استقلال برمی گردم، از شکستن شیشه در دربی پشیمان هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رابط: با قدرت به استقلال برمی گردم، از شکستن شیشه در دربی پشیمان هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید