رونمایی از ابرخودروی Rimac، مدلی فراتر از سوپراسپرت های موجود در بازار

به گزارش وبلاگ لاوان، خودروساز مطرح ایتالیایی سوپراسپرت جدید خود با توانایی های شگفت انگیز را معرفی کرد.

رونمایی از ابرخودروی Rimac، مدلی فراتر از سوپراسپرت های موجود در بازار

به گزارش خبرنگار ، خودروسازان ایتالیایی از گذشته های دور سابقه درخشانی در زمینه ساخت خودرو های لوکس و سوپراسپرت دارند. هرچند درخشش یک خودرو در میان نام های مطرح صنایع اتومبیل سازی ایتالیایی کار بسیار سختی است، ولی شرکت Rimac با معرفی سوپراسپرت Rimac C باردیگر نام خود را به سر زبان ها انداخته است.

سوپراسپرت عجیب مک لارن بدون سقف و پنجره + تصاویر

خودروسازان مطرح دنیا نظیر استون مارتین، پاگانی و لوتوس در حال حاضر با سوپراسپرت های بسیار پیشرفته و توانمند خود در بازار های دنیا توجهات زیادی را به خود جلب نموده اند و Rimac نیز با اتومبیل شگفت انگیز خود قصد رقابت با رقیبان قدرتمند خود را دارد. بر اساس بسیار نظرسنجی های مطرح شده در دنیا اتومبیل های کلاس شاسی بلند (SUV) محبوبیت ترین وسایل نقلیه در دنیا هستند. حالا خودروسازانی نظیر Rimac قصد دارند تحولی در میزان محبوبیت خودرو های سوپراسپرت ایجاد نمایند.

سوپراسپرت جدید Rimac با امکانات جدید و گسترده خود تا حد زیادی از نظرات کاربران را جلب نموده است. سوپراسپرت Rimac C در آزمایش های فنی نتایجی شگفت انگیز را از خود نشان داده است و حالا مدیران این شرکت امیدوارند در آینده خریداران تمامی لذت رانندگی با یک سوپراسپرت را در Rimac C تجربه نمایند.

این ابرخودروی جدید Rimac در مقایسه با سایر سوپراسپرت های موجود در بازار نیز ویژگی های رجحان دارد. از جمله این موارد می توان به قدرت شگفت انگیز موتور و طراحی خاص درون کابین اشاره نمود. این شرکت ایتالیایی برای کسب نتیجه مطلوب در بازار اتومبیل های سوپراسپرت تا کنون بیش از 90 میلیون دلار سرمایه گذاری نموده است.

هنوز اطلاعات زیادی از مشخصات فنی Rimac C منتشر نشده، ولی بعضی از کارشناسان معتقدند این خودرو دارای موتوری الکتریکی است. به نظر می رسد Rimac علاوه بر توجه به قدرت موتور در عین حال روی نحوه تامین انرژی آن نیز تمرکز زیادی نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رونمایی از ابرخودروی Rimac، مدلی فراتر از سوپراسپرت های موجود در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از ابرخودروی Rimac، مدلی فراتر از سوپراسپرت های موجود در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید