رویکرد جهادی برای تسریع در بازسازی منطقه ها سیل زده بارده حفظ گردد

به گزارش وبلاگ لاوان، نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرعت و اقدامات لازم برای بازسازی منطقه ها سیلزده بارده یادآور شد: بازسازی منطقه ها سیلزده این روستا از سوی دستگاه های اجرایی تسریع گردد.

رویکرد جهادی برای تسریع در بازسازی منطقه ها سیل زده بارده حفظ گردد

احمد راستینه هفشجانی گفت: رویکرد جهادی برای تسریع در بازسازی منطقه ها سیل زده بارده همچنان حفظ گردد تا بتوان مسائل مردم را برطرف کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نگاه جهادی باعث برطرف مسائل می گردد و مدیریت ارشد استانی با رویکرد جهادی از تمام طرح ها و پروژه ها بازدید می نماید که باید الگوی برای همه مدیران باشد.

بیشتر بخوانید

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان ادامه داد: مطالبات مردمی از سوی مسئولان و مدیران باید به صورت جدی پیگیری و برطرف گردد و مسائل روستای سیل زده بارده احتیاجمند عزم مدیران برای برطرف آن است تا مسائل روستا برطرف گردد.

راستینه گفت: یاری برای بازسازی مسکن روستای بارده تا 2 ماه دیگر احتیاجمند اقدامات جدی است چرا که اگر در این مدت اجرایی نگردد مردم در زمستان به مشکل سرما برخورد می نمایند.

به گفته وی، تا به امروز تعدادی از خانه ها آواربرداری شده است و بعضی نیز هنوز احتیاجمند بازسازی و آواربرداری است و در این راستا آخرین شرایط اسکان تا پیش از فصل سرما اقدام گردد.

راستینه گفت: برای پل تاریخی بارده باید تدابیر لازم اتخاذ گردد چرا که بعضی از مردم خواستار مشخص حریم مسیل در طرح هادی روستایی بارده هستند و در بازنگری در طرح روستا هادی نباید باعث ایجاد زحمت برای مردم گردد.

نماینده مجلس گفت: بعضی از مردم روستا قسط های عقب افتاده و به جای مانده تسهیلات بانکی دارند و انتظار است اختصاص و پرداخت تسهیلات از سوی بانک های عامل برای بازسازی و نوسازی خانه های مردم تسریع نمایند.

به گفته وی، لوازم خانگی بسیاری از مردم روستای بارده در سیلزده سال جاری دچار آسیب جدی شده است و برطرف این مشکل احتیاجمند حمایت دستگاه های اجرایی است.

راستینه گفت: دستگاه های اجرایی در زمینه بازسازی و نوسازی منطقه ها سیلزده بارده عملکرد خود را به صورت ماهانه به گزارش دهند.

وی گفت: مردم در مدیریت بحران از گروه های جهادی گرفته تا دستگاه های اجرایی سنگ تمام گذاشتند و در اجرای مصوبات ستا مدیریت بحران احتیاج باید همین روحیه جهادی وجود داشته باشد.

وبلاگ لاوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رویکرد جهادی برای تسریع در بازسازی منطقه ها سیل زده بارده حفظ گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویکرد جهادی برای تسریع در بازسازی منطقه ها سیل زده بارده حفظ گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید