ریلمی GT5 پرو با قیمت 479 دلار رونمایی شد

به گزارش وبلاگ لاوان، بالاخره ریلمی از جدیدترین پرچم دار خود به نام ریلمی GT5 پرو رونمایی کرد که ویژگی های بسیار مجذوب کنندهی را با قیمت مناسبی ارائه می دهد. در ادامه به مشخصات این گوشی مجذوب کننده می پردازیم.

ریلمی GT5 پرو با قیمت 479 دلار رونمایی شد

ریلمی برای این گوشی توجه ویژه ای به طراحی بخش داخلی بدنه نشان داده است. به عنوان مثال، در این گوشی محفظه بخار بسیار بزرگی استفاده شده تا بتواند گرمای تولیدی چیپست قدرتمند را به خوبی کنترل کند. در بخش پشتی با پنل شیشه ای روبرو هستیم که البته مدل نارنجی و سفید از چرم مصنوعی برای پنل پشتی استفاده می نمایند. ماژول دوربین دایره ای شکل هم جذابیت ظاهری این گوشی را دوچندان نموده است.

در پنل جلویی این گوشی، با نمایشگر 6.78 اینچی روبرو هستیم که مبتنی بر پنل OLED LTPO است و رفرش ریت 144 هرتز و و رزولوشن 1.5K ارائه می دهد. حداکثر روشنایی این نمایشگر برای نشان دادن محتوای HDR به عدد شگفت انگیز 4500 نیت می رسد و در حالت معمولی با حداکثر روشنایی 1600 نیت روبرو می شویم. لبه های نمایشگر خمیده است که این مشخصه مورد توجه هواداران این نوع نمایشگرها قرار می گیرد.

اسنپدراگون 8 نسل 3 به عنوان قلب تپنده این گوشی انجام وظیفه می نماید. این یعنی ریلمی GT5 پرو در زمینه گیمینگ و پردازش های سنگین عملکرد فوق العاده ای ارائه خواهد داد. در کنار این تراشه، حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 واقع شده است. انرژی گوشی از طرف باتری 5400 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از سرعت شارژ 100 وات سیمی و شارژ بی سیم 50 وات پشتیبانی می نماید.

این گوشی که به اندروید 14 راهی بازار می گردد، قرار است سه نسخه بعدی اندروید را هم دریافت کند. دوربین اصلی این گوشی از سنسور 50 مگاپیکسلی سونی بهره می برد که مجهز به لرزشگیر اپتیکال هم هست. بعلاوه باید بهره گیری از دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری و اولترا واید 8 مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم. برای ثبت عکس های سلفی هم می توانید سراغ دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بروید.

مدل 12/256 گیگابایتی این گوشی مقرون به صرفه ترین مدل است که با قیمت 479 دلار راهی بازار چین می گردد. گران ترین مدل این گوشی که مجهز به 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی است، 605 دلار قیمت دارد.

  • منبع:
منبع: دیجیکالا مگ

به "ریلمی GT5 پرو با قیمت 479 دلار رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریلمی GT5 پرو با قیمت 479 دلار رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید