طراحی و مشخصات کلیدی شیائومی ردمی K50 پرو و K50 پرو پلاس تأیید شد

به گزارش وبلاگ لاوان، همان طور که احتمالا می دانید، شیائومی در تاریخ 17 مارس (26 اسفند) از گوشی های سری ردمی K50 رونمایی خواهد نمود. حالا این شرکت تصاویری از پنل پشتی دو گوشی ردمی K50 و ردمی K50 پرو پلاس منتشر نموده و بعلاوه نام چیپست این دو گوشی را هم تایید نموده است. مدت ها قبل شاهد رونمایی از مدل گیمینگ این خانواده بودیم و حالا قرار است سه مدل تازه سری ردمی K50 از راه برسد. این گوشی گیمینگ از اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می برد ولی شیائومی برای سه مدل دیگر، سه تراشه متفاوت را در نظر گرفته است.

طراحی و مشخصات کلیدی شیائومی ردمی K50 پرو و K50 پرو پلاس تأیید شد

بر اساس شایعه های منتشر شده، مقرون به صرفه ترین مدل این خانواده یعنی ردمی K50 با اسنپدراگون 870 به دست کاربران می رسد که یک تراشه قدیمی ولی قدرتمند محسوب می گردد. از سوی دیگر، شیائومی بهره گیری ردمی K50 پرو از چیپست دایمنسیتی 8100 تأیید نموده که قرار است به عنوان اولین گوشی مبتنی بر این تراشه، راهی بازار گردد. برای مدل ردمی K50 پرو پلاس هم طبق اعلام شیائومی باید انتظار بهره گیری از چیپست پرچم دار دایمنسیتی 9000 را داشته باشیم. به تازگی یکی از افشاگران نتایج بنچمارک ردمی K50 پرو پلاس در پلتفرم AnTuTu را به اشتراک گذاشته که بر اساس آن، این گوشی پیروز شده امتیاز 1 میلیون را پشت سر بگذارد. باید خاطرنشان کنیم در حال حاضر هیچ کدام از گوشی های اندرویدی پیروز به عبور از سد 1 میلیون امتیاز نشده اند.

در رابطه با دیگر مشخصات سخت افزاری هم هر دو مدل ردمی K50 پرو با دوربین سه گانه راهی بازار می شوند که دوربین اصلی آن ها مبتنی بر سنسور 108 مگاپیکسلی است. بعلاوه گویا حداقل یکی از این گوشی ها از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می نماید و ضمناً نباید بهره گیری از حداکثر 12 گیگابایت رم را از قلم بیندازیم. برای نمایشگرها هم باید انتظار بهره گیری از نمایشگر امولد FHD+ با رفرش ریت 120 هرتز را داشته باشیم.

طبق رندرهای منتشر شده، ماژول دوربین این دو گوشی به شکل مستطیل عمودی است که در بخش فوقانی سه دوربین به شکل یک مثلث در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و در بخش پایینی ماژول دوربین هم شاهد تعبیه فلش و توضیحات مربوط به دوربین هستیم. برای طراحی پنل پشتی هم از ساختار موسوم به نانومیکروکریستال استفاده شده که بر روی این پنل ها عناصر کریستالی درخشان توجه را جلب می نماید. این عناصر به لطف بازتاب نور در زاویه های مختلف، جلوه جذابی را به ارمغان می آورند.

بدون شک طی روزهای آینده جزئیات بیشتری از گوشی های سری ردمی K50 منتشر خواهد شد. اگرچه این گوشی ها مختص بازار چین هستند، ولی در آینده نزدیک با نام های متفاوت راهی بازارهای جهانی هم می شوند.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "طراحی و مشخصات کلیدی شیائومی ردمی K50 پرو و K50 پرو پلاس تأیید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و مشخصات کلیدی شیائومی ردمی K50 پرو و K50 پرو پلاس تأیید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید