سامسونگ از گلکسی M13 4G و M13 5G رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ لاوان، سامسونگ در راستای حضور درخشان تر در بازار گوشی های مالی، به تازگی از گوشی بسیار مقرون به صرفه قیمت خود با نام گلکسی M13 در دو مدل 4G و 5G رونمایی کرد.

سامسونگ از گلکسی M13 4G و M13 5G رونمایی کرد

سامسونگ در حال حاضر فقط یک رویداد بزرگ برای رونمایی از گوشی هایش دارد که آن هم آنپکد ماه آگوست است. رویدادی که در آن قرار است از گوشی های تاشوی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 رونمایی گردد. اما تا سرانجام امسال، شاید بسیاری از گوشی های این شرکت را هم ببینیم که رویدادی برای رونمایی از آن ها در نظر گرفته نخواهد شد. گلکسی M13 4G و 5G هم دقیقا نمونه ای از همین محصولات به حساب می آیند.

این گوشی مالی که در دو مدل در دسترس قرار گرفته است، بسیار مقرون به صرفه قیمت است و فعلا هم فقط در بازار هندوستان به فروش می رسد. اما با در نظر گرفتن قیمت پایین و مشخصات فنی مناسب، این احتمال وجود دارد که شرکت کره ای در بازارهای دیگر آسیایی هم آن را راهی بازار کند.

البته شرکت پیش تر از گلکسی M13 4G رونمایی نموده بود اما این مدل نو اندکی از لحاظ طراحی با آن مدل قدیمی تفاوت دارد. M13 5G هم به طور کلی یک گوشی نو به شمار میرود که قابلیت های خاص خود را دارد. از جمله مشخصات مدل 4G این گوشی می توان به دوربین هایی با طراحی نو روی پنل پشتی، باتری بسیار پرظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی، نمایشگر 6.6 اینچی از نوه LCD با رفرش ریت +FHD، تراشه نسبتا ضعیف اگزینوس 850، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، فوق عریض 5 مگاپیکسلی و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی اشاره نمود.

گلکسی M13 5G اما نمایشگری 6.5 اینچی از نوع LCD با رفرش ریت 90 هرتز دارد که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به صورت قطره ای روی آن تعبیه شده است. روی پنل پشتی این محصول هم یک دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی را شاهد هستیم که در کنار آن فقط یک دوربین سنجش عمق 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

مدل 5G تراشه مدیاتک دایمنسیتی 700 را به عنوان قلب تپنده در خود دارد که در کنار 4/6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی، می تواند احتیاج کاربران را رفع نمایند. در بخش باتری هم شاهد یک منبع تغذیه 5000 میلی آمپر ساعتی هستیم که با شارژر 15 واتی موجود درون جعبه هم شارژ می گردد.

هم گلکسی M13 5G و هم 4G از اندروید 12 به عنوان سیستم عامل پیش فرض بهره می برند که مبتنی بر رابط کاربری One UI 4.0 است. قیمتی که سامسونگ برای این دو محصول در نظر گرفته به ترتیب 150 و 1175 دلار برای مدل های 4G و 5G است. این گوشی ها در رنگ های آبی تیره، قهوه ای و سبز در دسترس قرار دارند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ از گلکسی M13 4G و M13 5G رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از گلکسی M13 4G و M13 5G رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید