سرویس دهی اسباب کشی با باربری معتبر در تهران

به گزارش وبلاگ لاوان، اتوبار و باربری سپند بار

برترین باربری چه ویژگی های دارد؟ چگونه یک اتوبار مناسب را انتخاب کنیم؟ اتوبار و باربری سپند بار چه خدماتی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد؟

سرویس دهی اسباب کشی با باربری معتبر در تهران

یکی از مهم ترین فاکتوری که در هنگام اسباب کشی باید به آن توجه کرد انتخاب یک باربری مناسب است. اگر در زمان جابه جایی فقط به فکر هزینه باربری باشید و در پی اتوبار ارزان قیمت، باید این را بدانید که خدماتی که به شما ارائه می گردد در سطح بسیار پایینی بوده و امکان آسیب رساندن به لوازم شما بسیار زیاد خواهد بود.

پس انتخاب باربری که قیمت های مناسب در کنار خدمات باکیفیت عالی باید در اولویت کار شما در هنگام اسباب کشی قرار بگیرد. اتوبار سپند بار به عنوان یک شرکت معتبر باربری تهران با نیروی انسانی آموزش دیده و ماهر و با ارائه برترین خدمات به همراه تجهیزات مدرن آماده خدمت رسانی به مشتریان خود خواهد بود.

ارائه خدمات در اتوبار و باربری سپند بار

  1. دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربران تهران
  2. کامیون های مسقف و موکت کاری شده
  3. نیروی انسانی ورزیده و متخصص
  4. سرویس بسته بندی لوازم منزل با تجهیزات مدرن
  5. خدمات حمل بار و انجام به موقع
  6. صدور بارنامه دولتی و بیمه باربری
  7. انجام مشاوره رایگان به وسیله کارشناسان متخصص
  8. نرخ باربری ارزان
  9. ارائه خدمات شبانه روزی

خدمات بسته بندی در اتوبار سپند بار

اتوبار و باربری سپند بار با جدیدترین تکنیک های روز جهان بسته بندی اثاثیه منزل شما را انجام می دهند و با اطمینان کامل می توانید اسباب کشی خود را به این شرکت بسپارید. در زیر به خدماتی که این اتوبار در اختیار مشتریان قرار می دهد اشاره خواهیم کرد:

  • استفاده از کارتن های محکم چندلایه، ضدضربه، کارتن های مخصوص مواد غذایی و یخ زده
  • بسته بندی لوازم آشپزخانه با کارتن های ضدضربه برای جلوگیری از شکستگی و یا ترک برداشتن آنها در حین جابه جایی
  • در اتوبار و باربری سپند بار با خدمات بسته بندی وسایل منزل که ارائه می دهند دیگر نگران کثیف و چروک شدن لباس های خود نباشید چرا که از کارتن های رگال دار برای بسته بندی آنها استفاده می نمایند.
  • استفاده از استرچ رپ، بابل رپ، پلاستیک های حباب دار و فوم در لابه لای وسایل بزرگ، مبلمان، یخچال، میز و جایگاه
  • نام نویسی و برچسب گذاری بر روی کارتن ها برای شناسایی محتویات داخل کارتن

وسایل نقلیه در اتوبار و باربری سپند بار

سرویس های حمل بار در اتوبار سپند بار متنوع بوده که وسایل نقلیه مدرن و مجهز بخش اصلی از خدمات این باربری محسوب می گردد. این ماشین ها که مجهز به عایق های ضربه گیر هستند از وسایل شما در برابر آسیب های احتمالی محافظت می نماید. برای پوشاندن فضای خالی بین اثاثیه نیز تمهیدات لازم را به کار برده اند که لوازم بدون کوچک ترین آسیبی به مقصد خود برسد.

انواع وانت بار، نیسان، کامیون و خاور که در اتوبار و باربری سپند بار برای حمل بار مورداستفاده قرار می گیرد به همراه رانندگان ماهر و آشنا به راستا در سریع ترین زمان ممکن و باتوجه به اندازه و حجم لوازم شما در محل موردنظر حاضر خواهند شد.

جمع بندی

پس اگر قصد اسباب کشی یا انتقال وسیله ای از نقطه ای به نقطه دیگری را دارید پرسنل متعهد و مسئولیت پذیر اتوبار و باربری سپند بار می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. برترین کادر بسته بندی، نیروی انسانی حرفه ای، زمان بندی و مدیریت دقیق و نظم و تعهد کاری همگی را در این اتوبار می توانید انتظار داشته باشید. بعلاوه این مجموعه با مشاورین متخصص قبل از اسباب کشی مشاوره رایگانی را در اختیارتان قرار می دهند که با مشورت و هدایت آنها برترین خدمات را ارائه دهند.

منبع: فرارو

به "سرویس دهی اسباب کشی با باربری معتبر در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس دهی اسباب کشی با باربری معتبر در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید