سری تازه گوشی Honor؛ مدل آنر 60 را ببینید

به گزارش وبلاگ لاوان، طرح پشتی، سری نو تلفن همراه آنر با الگو گرفتن از آسمان طراحی و به وسیله بازیگر چینی تبلیغ شده است.

سری تازه گوشی Honor؛ مدل آنر 60 را ببینید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی وبلاگ لاوان، به نقل از gizmochina، شرکت Honor، سری گوشی های هوشمند Honor 60 را در تاریخ 1 دسامبر در چین عرضه خواهد نمود. سازنده چینی قبل از عرضه این مدل نو، پوستری را برای نشان دادن، طراحی پشتی آن منتشر نموده است. در پوستر این نوع گوشی، مدل و بازیگر چینی، به نام گونگ جون را می توان دید که گوشی Honor 60 را در دست گرفته و آن را به نوعی تبلیغ می نماید.

قسمت پشتی این تلفن همراه آبی رنگ می باشد و با عناصر آسمانی تزیین شده است بعلاوه در قسمت بالایی سمت چپ این تلفن همراه یک قاب دوربین به شکل بیضی واقع شده است که دو لنز دوربین با میزان بزرگ را در خود جای داده است و لنزی شبیه به یک دوربین کوچک در بین آن ها واقع شده است.

هنوز مشخصات سری آنر 60 به طور کامل افشا نشده است. گزارش های مربوط به این خط فراوری نشان می دهد که این سری نو تلفن همراه، شامل سه مدل Honor 60، Honor 60 Pro و Honor 60 SE است. به نظر می رسد که این مدل های نو با گوشی های 7 OPPO Reno، Reno7 Pro و Reno7 SE رقابت خواهند کرد. آنر 60 و آنر 60 پرو احتمالا با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی وارد بازار خواهند شد.

گفته می گردد که شرکت Honor در حال کار بر روی گوشی هوشمند نو مدل Honor X30 است. احتمال می رود این گوشی با مشخصاتی مانند صفحه نمایش پانچ، تراشه 695 و دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی به بازار عرضه گردد. بعلاوه شایعه شده است که این شرکت میخواهد، دو گوشی نو مدل تاشو را در سه ماهه اول سال 2022 در بازار عرضه خواهد نمود.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سری تازه گوشی Honor؛ مدل آنر 60 را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری تازه گوشی Honor؛ مدل آنر 60 را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید