گوشی تاشوی آنر مجیک V2 باتری بزرگ تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت

به گزارش وبلاگ لاوان، اینطور که به نظر می رسد آنر می خواهد گوشی تاشوی مجیک V2 را با یک باتری بزرگ تر از باتری پرظرفیت نسل قبل (آنر مجیک V) راهی بازار کند.

گوشی تاشوی آنر مجیک V2 باتری بزرگ تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت

گوشی های تاشو اگرچه به اعتقاد بسیاری از کاربران، آینده گوشی های هوشمند را تشکیل خواهند داد اما اگر مقاومت را کنار بگذاریم، فعلا از یک نظر مشکل بزرگی دارند که آن هم طول عمر باتری است. اگر دقت نموده باشید، می بینید گوشی نو موتورولا ریزر 2022 واقعا گوشی تاشوی خوبی است اما متأسفانه یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی شده پاشنه آشیل آن. گلکسی زد فلیپ 4 هم همینطور. حتی گلکسی زد فولد 4 که گوشی های تاشوی نو سامسونگ به حساب می آیند. سامسونگی که در حال حاضر بزرگ ترین شرکت فعال در زمینه فراوری گوشی، چه معمولی و چه تاشو به شمار میرود.

اوپو و ویوو با گوشی های فایند N و X فولد تا حدودی توانستند این ضعف را رفع نمایند چرا که برای این گوشی ها، یک باتری 4500 و 4600 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته اند. این باتری ها واقعا برای گوشی های تاشو که طراحی پیچیده ای دارند، پرظرفیت محسوب می شوند چرا که این گوشی ها وقتی تا می شنوند، دیگر نمی توانند یک باتری بزرگ داشته باشند، بلکه باید دو باتری در آن ها بکار گرفته گردد که در مجموع ظرفیت بالایی داشته باشد.

با این وجود، حالا به نظر می رسد آنر می خواهد این مشکل را با گوشی آنر مجیک V2 رفع کند. آنر که اکنون دیگر زیر نظر هواوی نیست و به صورت کاملا مستقل به فراوری گوشی می پردازد، نخستین گوشی تاشوی خود یعنی مجیک V را با باتری 4750 میلی آمپر ساعتی راهی بازار کرد که عملکردش در این زمینه واقعا تحسین برانگیز بود. هنوزم که هنوزه هیچ شرکتی نتوانسته یک گوشی تاشو با باتری بزرگ تر این اندازه فراوری کند. حالا جالب اینجاست که آنر می خواهد با نسل دوم این گوشی، رکورد خود را بشکند و از یک باتری بزرگ تر در آن استفاده کند.

طبق گفته های افشاگر چینی معروف یعنی Digital Chat Station، آنر توانسته یک باتری سفارشی نو و قدرتمند بسازد که به دو باتری (یک باتری دو سلولی) با ظرفیت 2030 و 2870 میلی آمپر ساعت تقسیم می گردد. همانطور که در بالا اشاره شد، درون گوشی های تاشو باتری باید به این صورت بکار گرفته گردد چون در غیر این صورت اصلا نمی گردد باتری بزرگی در گوشی بکار برد و باید منتظر پیشرفت علم ماند.

آنر حالا به روش معمولی، توانسته یک باتری دو سلولی بزرگ برای گوشی خود در نظر بگیرد که در مجموع ظرفیت آن ها به 4900 میلی آمپر ساعت می رسد. این اندازه هم در مشخصات گوشی به احتمال زیاد 5000 میلی آمپر ساعت ثبت خواهد شد. اگر این خبر درست باشد، قطعا برای گوشی های قدرتمندی مثل گلکسی زد فولد 4 که به تازگی با باتری 4400 میلی آمپر ساعتی رونمایی شده، خبر بدی خواهد بود چرا که تقریبا می توان گفت از لحاظ مقاومت، کیفیت ساخت و… همه گوشی های تاشوی شرکت های بزرگ به یک حد از کیفیت رسیده اند و حالا فقط مانده بخش هایی نظیر باتری، دوربین و شکل ظاهری که آن ها را از هم متمایز می نماید. ظاهرا آنر هم با درک این موضوع، تصمیم گرفته خیلی زودتر از رقبا دست بکار گردد و روی یکی از مهم ترین بخش های یک گوشی هوشمند، چه تاشو و چه غیر تاشو کار کند و آن را ارتقا دهد.

منبع این خبر معتقد است آنر مجیک V2 وارد بازار جهانی نمی گردد که این خبر بسیار بدی است. هرچند وجود آن در بازار هم می تواند انگیزه ای باشد برای سایر شرکت ها تا عملکرد بهتری در فراوری گوشی تاشوی خود داشته باشند. متأسفانه فعلا اطلاعات زیادی در رابطه با این گوشی در اختیار نداریم و باید منتظر بمانیم ببینیم افشاگران و خبرگزاری های مختلف طی چند هفته آینده چه جزئیات بیشتری در رابطه با آن منتشر می نمایند.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی تاشوی آنر مجیک V2 باتری بزرگ تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشوی آنر مجیک V2 باتری بزرگ تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید