طرح تورهای مقرون به صرفه قیمت در کشور کلید خورد

به گزارش وبلاگ لاوان، دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرسازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت که طرح تورهای مقرون به صرفه قیمت به عنوان مهمترین پروژه این سازمان در کشور کلید خورده است. فریدون محمدی امروز در مراسم تجلیل از اعضای ستاد خدمات سفر استان بوشهر افزود: تورهای مقرون به صرفه قیمت به معنی ارائه خدمات با کیفیت پائین نیست و استانی که در این بخش جلوتر باشد، می تواند زودتر به مقصد برسد. وی افزود: مقرون به صرفه سازی سفر یکی از مؤلفه های اصلی و مورد توجه سازمان است تا بتوان به لحاظ اجتماعی سفر کردن را به عنوان یک اقدام برای همه طبقه های اجتماعی فراهم کرد.

طرح تورهای مقرون به صرفه قیمت در کشور کلید خورد

محمدی ادامه داد: برای ما مهم است شرایطی فراهم کنیم تا تمام گروه ها و طبقه های اجتماعی با هر سطحی از عایدی خود بتوانند به راحتی به سفر روند.

وی بیان نمود: استان بوشهر باتوجه به قابلیت های مختلفی که در بخش ساحل و طبیعی دارد، می تواند به عنوان یکی از این مقاصد مطرح باشد و در این پروژه کمترین هزینه می تواند نقش مهمی در اقتصاد آن منطقه داشته باشد.

محمدی افزود: نفت، گاز، پتروشیمی، بازرگانی و سایر ظرفیت های موجود در استانی مانند بوشهر مهم است که همه آن ها به نوعی با توریستی در ارتباط است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرسازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و توریستی گفت: در سال رونق فراوری سرمایه گذاری در بخش توریستی می تواند برترین و به صرفه ترین سرمایه گذاری باشد که می تواند در کمتر زمان ممکن بازگشت سرمایه و رونق مالی در پی داشته باشد.

محمدی افزود: باتوجه به تحول های پیش آمده، در آینده نه چندان دور صنعت توریستی و سفر به صنعت اول کشور تبدیل می گردد.

وی بیان نمود: امروز سفر تنها به عنوان یک کار تفریحی و فرعی به شمار نمی آید، بلکه با رونق آن اقتصاد شکوفا و در شرایطی که با رکود مالی روبه رو هستیم، این صنعت توریستی است که می تواند اقتصاد یک جامعه را متحول کند.

محمدی ادامه داد: صنعت ساختمان در دوره ای به عنوان یک صنعت پرعایدی تلقی می شد، ولی امروز این صنعت به علت محدودیت هایی که دارد، اشباع و راکد شده است. این درحالی است که صنعت توریستی این ویژگی را ندارد و با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های خدادادی همیشه رونق داشته باشد.

وی افزود: با طراحی جشنواره، رویدادها و فستیوال ها در طول سال می توان برای استانی مانند بوشهر حتی در فصل گرم سال نیز توریست جذب کرد و این می تواند به اقتصاد استان یاری کند.

محمدی با اشاره به افزایش 68 درصدی مدت اقامت در استان بوشهر گفت: تقویت سفرها در استان ها می تواند اقتصاد منطقه ها را از رکود خارج کند و با توجه به پروژه بوشهر توریسم 2022 که در آن خیابان و پروژه توریستی طراحی شده بود، می توان به آن شهر توریستی نیز افزود و از این قابلیت استان بیشتر بهره برد.

منبع: ایرنا

منبع: همگردی

به "طرح تورهای مقرون به صرفه قیمت در کشور کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تورهای مقرون به صرفه قیمت در کشور کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید