عمل جراحی عباسعلی با موفقیت انجام شد، آغاز تمرینات از سه ماه دیگر

به گزارش وبلاگ لاوان، دکتر سهراب کیهانی در مصاحبه با خبرنگاران به انجام عمل جراحی روی زانوی آسیب دیده ورزشکار المپیکی ایران اشاره کرد و گفت: امروز یکشنبه عمل جراحی روی رباط آسیب دیده این ورزشکار انجام شد و به لطف خدا عمل بسیار پیروز و عالی بود.

عمل جراحی عباسعلی با موفقیت انجام شد، آغاز تمرینات از سه ماه دیگر

وی ادامه داد: تمام ایرادهایی که در منطقه آسیب دیده وجود داشت رفع شد و زانو به شرایط قبل از مصدومیت برگشت تا این ورزشکار بتواند پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و تمرینات بدنسازی به تاتامی برشود و برای ایران افتخارآفرین باشد.

دکتر کیهانی در مورد زمان بازگشت حمیده عباسعلی به میادین گفت: تا سه ماه آینده باید فیزیوتراپی و برنامه های درمانی اش را پیگیری کند و بعد از آن تمرینات بدنسازی را آغاز کند و از هفت ماه دیگر می تواند وارد تاتامی شود.

این پزشک جراح که تعداد زیادی از ورزشکاران ایران را عمل کرده و هفت ورزشکار کاروان ورزش ایران هم از طریق وی تحت عمل جراحی قرار گرفته بودند در سرانجام گفت: حمیده عباسعلی جزو سرمایه های ورزش ایران است و باید با وسواس و دقت بالا عمل جراحی روی زانوی او صورت می گرفت تا بتواند پس از دوران نقاهت و تمرینات ویژه دوباره به میادین برشود و برای کشورمان مدال کسب کند.

دکتر کیهانی در سرانجام گفت: حمیده عباسعلی بزودی بازخواهد گشت تا دوباره برای کاراته ایران مبارزاتش را آغاز کند و در مسابقات جهانی سال آینده به مدال دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عمل جراحی عباسعلی با موفقیت انجام شد، آغاز تمرینات از سه ماه دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمل جراحی عباسعلی با موفقیت انجام شد، آغاز تمرینات از سه ماه دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید