عکس ، پاژ، نامی تازه برای رنو کوئید ایرانیزه؛ محصول نو سایپا با قیمتی کمتر از ساینا

به گزارش وبلاگ لاوان، دیجیاتو نوشت: به تازگی تصاویری از محصول آینده سایپا به بیرون درز نموده است؛ این خودرو محصول مشترک میان سایپا و ایران خودرو به شمار میرود.

عکس ، پاژ، نامی تازه برای رنو کوئید ایرانیزه؛ محصول نو سایپا با قیمتی کمتر از ساینا

سایپا به تازگی از هاچ بک کوچک و شهری پاژ رونمایی نموده است. این خودرو، محصول مشترک میان سایپا و رقیب دیرینه اش، یعنی گروه صنعتی ایران خودرو به شمار میرود که به تازگی با هدف ارتقای محصولات و افزایش عرضه دست همکاری به سمت یکدیگر دراز نموده اند و می خواهند یک خودروی مالی را بر مبنای مدل پیروز رنو کوئید توسعه دهند. خلاصه ای از مشخصات خودروی پاژ سایپا را در ادامه مشاهده می کنید.

پاژ یک خودروی مالی و مقرون به صرفه قیمت است که براساس پلتفرم رنو کوئید ساخته شده و ظاهری مدرن و امروزی دارد. پاژ از نظر جثه همچون پراید است، ولی بدون شک کیفیت رانندگی آن را نمی توان با پراید سالخورده قدیمی مقایسه کرد. هاچ بک نو سایپا یک خودروی شهری به شمار می آید که چندان برای مسافت های طولانی مناسب نیست، ولی به خوبی می تواند احتیاج اولیه مشتریان را برآورده سازد. پاژ سایپا به عنوان یک خودروی مالی، قیمتی کمتر از سایپا و کوییک دارد و بدون شک مورد استقبال مشتریان قرار خواهد گرفت.

مشخصات فنی و قدرت موتور پاژ سایپا

ازجمله مشخصات خودروی پاژ سایپا در بخش فنی می توان به موتور 1 لیتری 3 سیلندر از نوع تنفس طبیعی اشاره نمود. این موتور تنها 70 اسب بخار قدرت دارد و حداکثر گشتاور آن به 100 نیوتن متر می رسد. گیربکس 5 سرعته دستی وظیفه انتقال نیروی موتور به چرخ های جلو را بر عهده دارد.

طبق ادعای سایپا، پاژ از تمام استانداردهای 85گانه پیروی نموده است و به علت وزن پایین (کمتر از یک تن)، مصرف سوخت بهینه ای دارد. گفته می گردد این ماشین در هر 100 کیلومتر تنها 5 لیتر سوخت مصرف می نماید.

از لحاظ امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی نباید انتظار چندانی از پاژ داشت؛ چرا که این خودروی جمع وجور تنها برای ترددهای معمولی در سطح شهر طراحی شده و از همه مهم تر، یک محصول مقرون به صرفه قیمت است. بااین وجود سیستم هایی مثل ESC ،ABS ،EBD ،BA و همین طور دو عدد کیسه هوا، سنسور پایش باد لاستیک ها، نمایشگر لمسی و فرمان کمکی برقی ازجمله مشخصات خودروی پاژ سایپا در بخش تجهیزات به حساب می آیند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، پاژ، نامی تازه برای رنو کوئید ایرانیزه؛ محصول نو سایپا با قیمتی کمتر از ساینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، پاژ، نامی تازه برای رنو کوئید ایرانیزه؛ محصول نو سایپا با قیمتی کمتر از ساینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید