فال روزانه 14، 09، 1398

به گزارش وبلاگ لاوان، فال روزانه پنج شنبه 14 آذر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

سالروز تولدتان را تبریک می گوییم، در سالی که شروع آن را شاهد هستید، تمرکز ویژه ای به کسب درآمد و فعالیت های اقتصادی خواهید داشت اما از قلم نیاندازید که غرق مال جهان نشوید و همواره جایی برای خوشی و شادی در زندگی تان باز کنید. در انجام کارها احساس مسئولیت زیادی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فردی گشاده دست و سخاوتمند می شناسند. فشار کاری شما در ماه های دی و بهمن به اوج می رسد و از اکنون خودتان را آماده کنید که این فشار کاری، نگرانی بیش از حدی به شما وارد نکند و از پا نیافتید. انسان مدبر و حسابگری هستید و به لطف این روحیه، در سالی که پیش روی شما است با مشکل اقتصادی کمرشکنی روبرو نخواهید شد. در اسفند ماه خانه یا لوازم منزل شما احتیاج به تعمیر پیدا می نماید، از آنجایی که دستی در کارهای فنی دارید، پیشنهاد می کنیم شخصاً آستین بالا بزنید و با تعمیر این لوازم، در هزینه ها صرفه جویی کنید و خلاقیت و کارآمدی خود را به اعضای منزل ثابت نمایید. در ماه های خرداد و مرداد سال آینده با چالشی روبرو می شوید، برای حل این چالش دست تان را به زانوی خودتان بگیرید و اجازه ندهید اطرافیان شما را دست کم بگیرند. شهریور سال آینده ماه درخشانی برای شما است و زحمت های تان به بار می نشیند و ماه های دیگری که تا سال بعدی تولدتان پیش رو دارید را در آرامش و صفا سپری خواهید کرد.

یکی از دوستان نزدیک تان با شما سرسنگین شده است و از این رفتار حسابی دلخور هستید، اما پیشنهاد می کنیم این رفتار را به روی دوست تان نیاورید و اجازه دهید گذر زمان همه چیز را میان شما حل نماید. راز پول و ثروت در پس انداز و صرفه جویی نهفته است و بهتر است از همین امروز صرفه جویی را شروع نمایید و تا می توانید اندوخته جمع کنید. امروز از آن روزها است که عشق در نهاد شما جوانه زده و جهان را عاشقانه می بینید، به این عشق بال و پر دهید و دست همسر یا عشق زندگی تان را بگیرید و برای شام بیرون بروید و شبی سرشار از عشق را تجربه کنید. کارهای عقب مانده زیادی دارید و امروز یکی از همکاران بدون اینکه از او درخواست نموده باشید، به شما یاری می نماید تا کارهای عقب مانده را انجام دهید.

فال روزانه 14، 09، 1398

شخصیت جذابی دارید و به لطف این روحیه، امروز افراد مانند آهنربا به شما جذب می شوند. برنامه های زیادی برای آینده در سر دارید اما بهتر است رازنگه دار باشید و از برنامه های اقتصادی و نقشه هایی که کشیده اید با کسی سخن نگویید. همسر یا عشق زندگی تان امروز بیشتر از همواره به شما محبت خواهد نمود، رفتاری در پیش بگیرید که قدردان این محبت باشید. زمان از دست شما در رفته و هرچقدر هم که کوشش می کنید باز هم از کارهای تان عقب هستید، در چنین شرایطی برنامه ریزی دقیقی برای انجام امور روزانه آماده کنید و با مدیریت و تدبیر، نبض زمان را در دست بگیرید. امروز اتفاق فرخنده ای برای شما رخ می دهد و از این اتفاق شاد و سرخوش خواهید شد.

عادت به بزرگ نمایی مسائل دارید و به همین دلیل روحیه تان ضعیف شده و همواره نگران آینده هستید. با این روحیه کار به جایی نخواهید برد و امروز بهترین زمان برای رویارویی با مسائل است. روز خوبی برای انجام معامله و تجارت نیست و برای اینکه پولی از دست ندهید شش دانگ حواس تان را جمع کنید. شخصیت جذابی دارید و این روحیه باعث می گردد امروز دوستان جدیدی پیدا کنید. مدتی است که به همسر یا عشق زندگی تان کم توجهی می کنید و این رفتار او را به تنگ آورده و امروز میان شما کدورتی ایجاد خواهد شد.از قلم نیاندازید راه رسیدن به موفقیت با کوشش و صبر باز خواهد شد. امروز بعدازظهر سر شما خلوت می گردد، از این فرصت برای خلوت با خودتان بهره بگیرید و کتاب بخوانید و به موسیقی گوش فرا دهید.

به دستاورد مهمی در زندگی رسیده اید و امروز زمان آن است که این موفقیت را با دوستان به اشتراک بگذارید و جشن بگیرید. امروز موعد پرداخت قبض یا سررسید وامی است و از این بابت حسابی دست تان تنگ خواهد شد. با دوست جدیدی آشنا می شوید و این رفاقت زمینه هایی برای کسب و کاری پرسود را در آینده رقم می زند. یکی از اعضای فامیل احتیاج به کمک شما دارد اما به اندازه ای سرتان شلوغ است که فرصتی برای کمک به او پیدا نمی کنید، مسائل خود را با او درمیان بگذارید و به وی اطمینان خاطر بدهید که در اولین فرصت دست کمک به سمت او دراز خواهید کرد. برای بعد ازظهر برنامه های زیادی ریخته اید، اما مهمانی ناخوانده از راه می رسد و تمام نقشه های تان را نقش بر آب می نماید. غم به دل تان راه ندهید چرا که این مهمان با خودش شادی و صفا را به منزل شما خواهد آورد و دورهم حسابی به شما و اعضای خانواده خوش خواهد گذشت.

انسان ایرادگیری هستید و دائم به کار دیگران اشکال وارد می کنید، این روحیه باعث شده تا دیگران نیز در مقابل این رفتار شما جبهه بگیرند و از هر کاری که انجام می دهید اشکال بگیرند. این روحیه شما را به جایی نمی برد و از همین امروز ایراد گیری را کنار بگذارید و مردم دار باشید. مدتی است که قصد خرید کالایی را دارید، امروز بهترین زمان برای خرید است، چرا که قیمت این کالا افزایش پیدا خواهد نمود.چند وقتی می گردد که نقشه کشیده اید کار مهمی را امروز انجام دهید، اما همسر یا عشق زندگی تان مزاحم شما می گردد و نمی توانید این کار را به خاتمه برسانید، در این شرایط اعصاب تان را کنترل نمایید و اجازه ندهید کار میان شما و عشق زندگی تان فاصله بیاندازد.

گره ای در کار و کاسبی شما افتاده و برای بازکردن این گره با همکارانی که تجارت آنها همانند شما است و تجربه ای بیشتر در این تجارت دارند مشورت نمایید و آینده شغلی خود را تضمین نمایید. فردی نقشه های شومی برای شما کشیده و این نقشه ها کار و حرفه شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه امروز حواس تان را حسابی جمع کنید و نقشه های این فرد نابکار را نقش برآب نمایید. روز شلوغ و پرکاری را در پیش رو دارید و از ابتدای صبح نقشه کشیده اید که امروز را حسابی کار کنید تا بعداز ظهر فرصتی را برای خلوت با خودتان داشته باشید. اما کار های امروز تا دیروقت شما را مشغول نگه خواهد داشت. همسر یا عشق زندگی تان امروز برنامه ای غافلگیر کننده برای شما در نظر دارد و حسابی شما را شگفت زده خواهد نمود.

رابطه ای صمیمانه با همکاران در محل کار دارید و امروز یکی از این همکاران سفره دلش را پیش شما باز می نماید و گفتگویی محبت آمیز را با این همکار تجربه خواهید کرد. نقشه ای برای موفقیت کشیده اید و با تمام قوا این نقشه را دنبال می کنید، اما امروز فردی سد راه تان می گردد. در برخورد با این فرد جانب ادب و احتیاط را نگه دارید، اما اجازه ندهید مانع انجام برنامه های شما گردد. امروز بعدازظهر حتماً فرصتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و از بودن در کنار آنها لذت ببرید.

انسان خلاق و خوش فکری هستید، این روحیه را دست کم نگیرید و با خلاقیت و نوآوری، راه های جدیدی برای کسب درآمد پیدا کنید. اطرافیان حرف های زیادی پشت سر شما گفته اند و امروز این حرف ها به گوش شما می رسد. اجازه ندهید این حرف ها شما را ناراحت کند و با بی اعتنایی به این حرف ها، راه خودتان را در زندگی پیش بگیرید و کاری را انجام دهید که فکر می کنید به نفع شما است. روز خوبی برای عاشقی است و همسر یا عشق زندگی تان را در گرمای عشق تان شریک کنید.

فردی به شما پیشنهاد سرمایه گذاری در کاری نموده است و برای این سرمایه گذاری شک دارید. این پیشنهاد را به فال نیک بگیرید چرا که در آینده سود خوبی نصیب شما خواهد شد. مدتی است که به پدر و مادر یا بزرگ ترهای فامیل سر نزده اید، امروز وقت خوبی است که حال آنها را جویا شوید. روز خوبی برای تجارت است و رونق چشمگیری را در کاسبی امروزتان تجربه خواهید کرد. انسان زحمت کشی هستید، اما این زحمت ها هرگز به چشم کسی نیامده و از شما قدردانی ننموده اند. امروز اطرافیان حسابی بابت زحمت هایی که کشیده اید از شما قدردانی خواهند کرد. کدورتی میان شما و همسر یا عشق زندگی تان در گرفته بود و مدتی است که میان شما فاصله افتاده است. امروز زمانی است که دلخوری ها را کنار بگذارید و آتش عشق تان را شعله ور کنید.

برای رسیدن به موفقیت هرگز از کوشش دست نمی کشید و اگر به دنبال موفقیت بیشتری هستید، به فکر سرعت عمل بیشتری در انجام کارها باشید و دیدگاه تان را به کار ارتقا دهید. امروز یکی از آشنایان که احتمالاً با او همسایه هستید از شما درخواست پول می نماید، پیشنهاد می کنیم در پرداخت پول به این فرد رودربایستی نکنید و قبل از اینکه به او پول قرض دهید، توان اقتصادی وی و شرایط بازپرداخت این پول را آنالیز نمایید. در محل کار یا منزل میان آشنایان شما کدورتی در می گیرد، برای حل این دلخوری پا پیش بگذارید و این افراد را با هم آشتی دهید. امروز زمان خوبی برای برنامه ریزی و نقشه کشیدن برای آینده است. این برنامه ها را روی کاغذ بیاورید و آینده ای قابل دسترس را برای خودتان ترسیم نمایید.

اوضاع تان به لحاظ اقتصادی خراب شده و برای رهایی از این مخمصه با یکی از بزرگ ترهای فامیل مشورت کنید و شیوه های سرمایه گذاری و پس انداز را فرا بگیرید. مدتی است از یکی از دوستان تان خبری ندارید و حسابی دلتنگ او هستید، امروز با او تماس بگیرید و جویای حالش شوید. به لحاظ فکری و ذهنی حسابی درگیر هستید و در این شرایط سخت، همسر یا عشق زندگی تان آن گونه که انتظار دارید از شما پشتیبانی نمی نماید. بهتر است در قبال این رفتار به او خرده نگیرید و از قلم نیاندازید که عشق زندگی تان کاملاً در جریان دلمشغولی های شما نیست.

روز بسیار حساسی را در پیش دارید و اگر حواس تان را جمع نکنید، سارق به مال و اموال شما خواهد زد و چیزهای گران قیمتی را از دست خواهید داد. یکی از اطرافیان بدون اینکه شما خبر داشته باشید اهمیت ویژه ای به شما می دهد و به الگویی در زندگی وی تبدیل شده اید. در نتیجه دقت بیشتری در کارها داشته باشید و این فرد را از رفتار خود ناامید نکنید. نقشه های جدیدی و هیجان انگیزی برای آینده کشیده اید، این نقشه ها را با همسر یا عشق زندگی تان درمیان بگذارید و مطمئن باشید او نیز در انجام این نقشه ها کنار شما خواهد بود. امروز می خواهید کاری مورد علاقه را در اوقات فراغت بعدازظهر انجام دهید اما فشار کار و زندگی مجالی برای این کارها فراهم نخواهد نمود.

منبع: برترین ها

به "فال روزانه 14، 09، 1398" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 14، 09، 1398"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید