فایل فصلنامه های تخصصی مجلات رشد به فروش می رسند

به گزارش وبلاگ لاوان، تهران (پانا) - دفتر انتشارات و فناوری آموزشی گفت که در سال تحصیلی 1401-1400 مجلات تخصصی علوم انسانی و علوم پایه رشد فقط از طریق فروش فایل پی دی اف به مخاطبان این نشریات عرضه خواهند شد.

فایل فصلنامه های تخصصی مجلات رشد به فروش می رسند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، دفتر انتشارات و فناوری آموزشی با وظیفه تولید و انتشار مجلات رشد؛ در نظر دارد در سال تحصیلی جاری مجلات تخصصی رشد را فقط از طریق فروش فایل پی دی اف به مخاطبان این نشریات عرضه کند. امکان خرید فایل PDF فصلنامه های تخصصی علوم انسانی و علوم پایه رشد در سال تحصیلی 1401-1400 از سایت مجلات رشد فراهم شده است.

سیدکمال شهابلو، معاون تولید و انتشار مجلات رشد با اعلام این خبر گفت: امروزه پیشرفت تکنولوژی سبک زندگی مردم را دستخوش تغییر کرده است که این تغییرات بر سبک مطالعات آن ها هم بی تأثیر نبوده است. فایل های پی دی اف نشریات چندرسانه ای رشد، سبک جدیدی از نشریات هستند که طی سال تحصیلی جاری به جای نشریات چاپی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. مخاطبان و علاقه مندان با استفاده از فایل پی دی اف مجلات چندرسانه ای می توانند به صورت آفلاین مجله خریداری شده را روی دستگاه الکترونیکی خود (تلفن همراه، تبلت، رایانه و...) مطالعه کنند.

وی قابلیت بایگانی و ماندگاری را یکی از مزیت های خرید فایل پی دی اف برای مخاطبان نشریات تخصصی رشد نام کرد و گفت: برخلاف نشریات کاغذی که بعد از مدتی دچار فرسایش، خوردگی یا تغییر رنگ در کاغذ و بافت می شوند، نشریات الکترونیکی عمری طولانی داشته و در حجم یک فایل کوچک دیجیتال قابلیت بایگانی کردن را دارند.

معاون تولید و انتشار مجلات رشد همچنین به امکانات چندرسانه ای در فایل های پی دی اف این نشریات اشاره کرد و ادامه داد: موارد مختلفی که در رسانه های چاپی امکان آن نیست در فایل پی دی اف این مجلات به ثبت رسیده است. این موارد شامل ارائه عکس، فیلم، فایل صوتی، یا قابلیت کلیک برای هدایت به یک درگاه وب (هایپر لینک) می باشد.

شهابلو به کاهش قیمت مجلات به نام مزیت دیگری برای فایل های پی دی اف مجلاتاشاره کرد و گفت: بر خلاف توزیع نشریات چاپی که هزینه هایی مثل انبار داری و بسته بندی و ارسال به آدرسی خاص را شامل می شود، فایل پی دی اف مجلات از طریق ایمیل برای مخاطبان ارسال می شود که همین امر موجب تقلیل قیمت مجلات به نصف قیمت مجلات چاپی شده است.

لازم به ذکر است علاقه مندان به زودی می توانند پس از ثبت نام در سایت مجلات رشد برای دسترسی به بخش خرید فایل پی دی اف مجلات تخصصی رشد آدرس اینترنتی https://www.roshdmag.ir/u/2sg مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "فایل فصلنامه های تخصصی مجلات رشد به فروش می رسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فایل فصلنامه های تخصصی مجلات رشد به فروش می رسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید