قدرتمندترین مدل اس، کلاس مرسدس بنز

به گزارش وبلاگ لاوان، برای بیش از نیم قرن، اس-کلاس به عنوان ویترینی از توانایی های مهندسان مرسدس بنز عمل نموده است. فناوری هایی مانند کنترل پایداری الکترونیکی، ترمز های ضد قفل و کروز کنترل تطبیقی در این سری از خودرو های مرسدس بنز معرفی شدند.

قدرتمندترین مدل اس، کلاس مرسدس بنز

به گزارش عصر ایران، مرسدس-آ ام گ اس 63 ئی پرفورمنس 2024 (2024 Mercedes-AMG S63 E Performance) نتیجه کوشش های مهندسان مرسدس-آ ام گ برای معرفی تازهترین محصول سری اس-کلاس است. این خودرو قدرتمندترین مدل اس-کلاس تا به امروز محسوب می گردد که ترکیبی از تجمل، راحتی و قدرت بی رحمانه را ارائه می نماید.

طراحی بیرونی و درونی مرسدس-آ ام گ اس 63 ئی پرفورمنس 2024

از همان نگاه نخست، مرسدس-آ ام گ اس 63 ئی پرفورمنس چشمگیر به نظر می رسد. جلوپنجره ویژه آ ام گ در این خودرو به کار گرفته شده است. ورودی های هوای بزرگ با الهام از طراحی جت وینگ، رینگ های 21 اینچی آ ام گ و لوله های اگزوز دوقلو یک سواری پر قدرت با اس 63 ئی پرفورمنس تازه را وعده می دهند.

در فضای داخلی استفاده از چرم در قسمت های مختلف جلب توجه می نماید. غربیلک فرمان آ ام گ پرفورمنس، کابین عقب درجه یک و صندلی هایی با قابلیت تنظیم در حالت های مختلف محیطی لوکس و راحت را فراهم نموده تا تکمیل کننده بخش عملکرد خودرو باشد. نمایشگر 12.3 اینچی در پشت فرمان و نمایشگر 12.8 اینچی در مرکز داشبورد اطلاعات مورد احتیاج راننده را در اختیار وی قرار می دهند.

ویژگی های فنی مرسدس-آ ام گ اس 63 ئی پرفورمنس 2024

سامانه ئی پرفورمنس آ ام گ شامل یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر خورجینی توربو دوقلو در جلو و یک موتور الکتریکی در عقب می گردد.

پیشرانه بنزینی توانایی فراوری 603 اسب بخار نیرو را دارد، در شرایطی که موتور الکتریکی 188 اسب بخار نیرو و 236 پوند فوت گشتاور فراوری می نماید. در مجموع، مرسدس-آ ام گ اس 63 ئی پرفورمنس توانایی فراوری 791 اسب بخار نیرو و 1055 پوند فوت گشتاور را دارد. بر این اساس، با قدرتمندترین مدل اس-کلاس در تاریخ روبرو هستیم.

وظیفه انتقال نیرو به هر چهار چرخ خودرو بر عهده یک جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک است. مرسدس-آ ام گ اس 63 ئی پرفورمنس قادر است تنها طی 3.2 ثانیه سرعت خود را از صفر به 96 کیلومتر بر ساعت برساند. این خودرو توانایی دستیابی به بیشینه سرعت 180 مایل بر ساعت (290 کیلومتر بر ساعت) را دارد.

مرسدس-آ ام گ اس 63 ئی پرفورمنس

بسته باتری عملکرد بالا آ ام گ با ظرفیت 13.1 کیلو وات ساعت نیروی این موتور الکتریکی را تامین می نماید.

آرایش سامانه پیشران و انتقال نیرو چابکی بیشتر و هندلینگ بهتر برای این اس-کلاس تازه را فراهم نموده است. هفت حالت رانندگی به راننده اجازه می دهد تا با توجه به شرایط گزینه مورد احتیاج خود را انتخاب کند. این از حالت رانندگی تمام الکتریکی تا قدرت و عملکرد حداکثری در حالت اسپرت+ را شامل می گردد.

بدون در نظر گرفتن این که چه حالتی را برای رانندگی انتخاب می کنید، مرسدس-آ ام گ معتقد است که رانندگی با اس 63 ئی پرفورمنس 2024 شبیه هیچ تجربه رانندگی که تا پیش از این داشته اید نیست.

منبع: فرارو

به "قدرتمندترین مدل اس، کلاس مرسدس بنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرتمندترین مدل اس، کلاس مرسدس بنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید