معرفی استان اردبیل به عنوان غرفه برتر نمایشگاه گردشگری وان

به گزارش وبلاگ لاوان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از معرفی این استان به عنوان غرفه برتر نمایشگاه گردشگری وان در ترکیه اطلاع داد.

معرفی استان اردبیل به عنوان غرفه برتر نمایشگاه گردشگری وان

به گزارش وبلاگ لاوان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز شنبه 7 مهر 97 در نمایشگاه گردشگری وان ترکیه توضیح داد: این معرفی از سوی استاندار وان و به واسطه توجه به المان های تاریخی و فرهنگی در غرفه آرایی انجام شده است.

او اضافه نمود: علاوه بر این پاسخ مطلوب به مراجعان و انعکاس توانمندی های استان اردبیل در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از دلایل معرفی اردبیل به عنوان غرفه برتر این نمایشگاه است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تاکید نمود: این استان به نمایندگی از استان های شمال غرب کشور توانسته به حد مطلوب جاذبه های گردشگری و میراثی منطقه شمال غرب را معرفی کند.

فلاحی با بیان اینکه از کل کشور، صرفا اداره کل میراث فرهنگی استان در این نمایشگاه حضور یافته است، ادامه داد: از مابقی استان ها نیز فعالان گردشگری و آژانس های بین المللی در این نمایشگاه حضور دارند.

او به استقبال مسئولان گردشگری استان وان و کشور ترکیه از حضور پرشور استان اردبیل اشاره نمود و بیان داشت: ظرفیت های گردشگری در دیدار و مذاکره با فعالان گردشگری معرفی گردیده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه این نمایشگاه تا هشتم مهر ماه ادامه دارد، اضافه نمود: توانستیم تصویر روشن و متفاوتی از جاذبه های گردشگری استان در این نمایشگاه معرفی کنیم.

منبع: میراث آریا

به "معرفی استان اردبیل به عنوان غرفه برتر نمایشگاه گردشگری وان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی استان اردبیل به عنوان غرفه برتر نمایشگاه گردشگری وان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید