میرکاظمی: شکاف بین منابع و مصارف دولت باید به حداقل برسد

به گزارش وبلاگ لاوان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: برای رسیدن به رشد 8 درصدی اقتصاد کشور باید شکاف بین منابع و مصارف دولت به حداقل برسد.

میرکاظمی: شکاف بین منابع و مصارف دولت باید به حداقل برسد

به گزارش وبلاگ لاوان، سید مسعود میرکاظمی ظهر امروز در سفر یک روزه خود به استان زنجان در جمع مدیران اظهار کرد: برای رسیدن به رشد 8 درصدی اقتصاد کشور باید شکاف بین منابع و مصارف دولت به حداقل برسد.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی تاکید کرد: مدیران ملی و استانی در کاهش هزینه ها و درآمدهای حاصله پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه با وجود ذخایر طبیعی غنی متاسفانه شاهد کاهش سطح درآمد خانوار و نبود انگیزه برای سرمایه گذاری هستیم، گفت: با برنامه ریزی انجام گرفته و برگزاری جلسات ستاد بودجه در آینده نزدیک، شاهد تحرک و تغییر ریل اقتصادی به سمت دولت اقتصاد محور و برنامه محور خواهیم بود.

میرکاظمی با اشاره به اینکه ایجاد صندوق سرمایه گذاری در استان ها و تفویض اختیار به استانداران در تجهیز منابع از محل فروش فضای های مازاد اداری و درآمدهای اقتصادیاتی در راستای ایجاد بهره وری و توسعه بنگاه های اقتصادی در استان ها، از اقدامات مهم دولت است، گفت: این مهم در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی افزود: از ویژگی های شاخص بودجه 1401، غیر متمرکز، ساده، قابل فهم و هدفمند که اهداف کلان کشور را پشتیبانی می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "میرکاظمی: شکاف بین منابع و مصارف دولت باید به حداقل برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرکاظمی: شکاف بین منابع و مصارف دولت باید به حداقل برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید