نقش مرکز نوآوری دانشگاه لرستان در توانمندسازی دانشجویان

به گزارش وبلاگ لاوان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان گفت: تقریبا 40 دانشجو در مرکز نوآوری دانشگاه لرستان فعالیت مستمر دارند و قرار است به زودی به شرکت دانش بنیان تبدیل شوند.

نقش مرکز نوآوری دانشگاه لرستان در توانمندسازی دانشجویان

محمد فیضیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ لاوان، در خصوص شاخص های کارآفرینی گفت: کارگاه کارآفرینی از سال 97 در دانشگاه لرستان و در بازه های زمانی مختلف برگزار می گردد و در آن دانشجویان حضور مطلوبی پیدا می نمایند و از این طریق به توانمندسازی آنان می پردازیم.

فیضیان اضافه نمود: به منظور توانمندسازی بیشتر دانشجویان، اردیبهشت 98 اقدام به راه اندازی مرکز نوآوری در این دانشگاه کردیم و از مهر سال گذشته، این مرکز در بخش های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و... فعالیتش را شروع کرد و در آن دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشجویانی که علاقه مند به فعالیت در حوزه های کارآفرینی بودند را، جذب کردیم و آموزش هایی به آنان ارائه می دهیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان ابراز کرد: محور فعالیت های این مرکز در دانشگاه لرستان، بر اساس ظرفیت های استان مشخص می گردد و سعی داریم دانشجویان را با فعالیت در بخش هایی که خاص استان است، توانمند کنیم.

وی ادامه داد: با این وجود، یکسری کارگاه ها نیز برای دانشجویان به صورت مجزا برگزار می کنیم تا آنان را در بخش هایی که علاقه مند هستند، توانمند کنیم. در این مرکز نوآوری تقریبا 40 نفر (در قالب واحد فناور) فعالیت مستمر دارند که قرار است به زودی به مرحله شرکت دانش بنیان شدن، برسند.

فیضیان توضیح داد: دانشجویان با شرکت در این دوره ها و فعالیت در این مرکز، راحت تر می توانند بعد از فارغ التحصیلی وارد بازار کار شوند و با سهولت بیشتری با جامعه و صنعت ارتباط برقرار نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نقش مرکز نوآوری دانشگاه لرستان در توانمندسازی دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش مرکز نوآوری دانشگاه لرستان در توانمندسازی دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید