جابجایی پرسپولیس در رادار ستاره سرخ ها ، روزهای حساس برای مهاجم بدشانس

به گزارش وبلاگ لاوان، عیسی آل کثیر با دقت فعالیت های پرسپولیس در فصل جابجایی را دنبال می نماید چون آینده اش در باشگاه، به خریدهای احتمالی سرخ ها ارتباط دارد.

جابجایی پرسپولیس در رادار ستاره سرخ ها ، روزهای حساس برای مهاجم بدشانس

به گزارش هشمهری آنلاین، عیسی آل کثیر را می توان یکی از بازیکنان بدشانس چند سال اخیر پرسپولیس دانست، بازیکنی که در بدو حضورش در جمع سرخپوشان پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا 2020، با محرومیت 6 ماهه روبرو شد و پس از انتها دوران محرومیتش، مصدومیت های گاه و بیگاه دست از سر او برنداشت و انتها در اوایل لیگ بیست و دوم رباط صلیبی پاره کرد تا بدشانسی او کامل گردد.

این اما انتها کار نبود. آل کثیر از انجام عمل جراحی در اوایل کار سر باز زد و معتقد بود که با رباط پاره می تواند به پرسپولیس یاری کند و به همین دلیل نیز چندین ماه زمان را از دست داد اما کادرفنی سرخپوشان هرگز این مساله را نپذیرفت.

انتها آل کثیر پس از مدت ها و البته از دست دادن زمان، راضی شد پایش را به تیغ جراحان بسپارد. او اواسط اردیبهشت تحت عمل جراحی نهاده شد و به همین دلیل دستکم به 6 ماه زمان احتیاج دارد تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد. بدین ترتیب این بازیکن دوران بدنسازی پیش فصل، تمرینات پیش فصل و 3 ماه اول لیگ بیست و دوم را از دست خواهد داد.

شماره 72 دو فصل اخیر پرسپولیس که این روزها تمریناتش را برای بهبودی دنبال می نماید، پیشنهاداتی از چند تیم دریافت نموده اما او منتظر پرسپولیس مانده است. سرخپوشان هم پیگیر شرایط این بازیکن هستند تا زمان بازگشت او به میادین را بدانند.

آل کثیر امیدوار است تا بعد از لوکادیا دیگر مهاجمی جذب نگردد تا او بتواند شانس پرسپولیسی ماندن را داشته باشد. در غیر این صورت او به تیم دیگری خواهد رفت. قرارداد آل کثیر با پرسپولیس به مدت دو فصل بود و حالا امیدوار است تا با تمدید قرارداد سرخپوش بماند چرا که بازیکنی با سن و سال او بازگشتش به جمع سرخپوشان در صورت جدایی خیلی بعید به نظر می رسد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جابجایی پرسپولیس در رادار ستاره سرخ ها ، روزهای حساس برای مهاجم بدشانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی پرسپولیس در رادار ستاره سرخ ها ، روزهای حساس برای مهاجم بدشانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید