نورافکن: بردهای گذشته را فراموش می کنیم، با قدرت به دنبال شکست تراکتور هستیم

به گزارش وبلاگ لاوان، گروه استان ها- بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: بردهای اخیر و بازی امروز را باید فراموش کنیم و با قدرت برای شکست تراکتور کوشش می کنیم.

نورافکن: بردهای گذشته را فراموش می کنیم، با قدرت به دنبال شکست تراکتور هستیم

به گزارش وبلاگ لاوان از اصفهان، امید نورافکن پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر مس رفسنجان در جام حذفی گفت: بازی خیلی سخت و خسته کننده ای برای تیم ما شد و در ثانیه های آخر بازی گل دریافت کردیم که تأثیر بسیار منفی روی بازیکنان ما داشت.

وی اضافه کرد: خوشبختانه توانستیم شرایط را در ادامه حفظ کنیم. این پیروزی و صعود به مرحله بعد برای ما امیدوارکننده و خشنود کننده بود و امیدوارم بتوانیم در 3 تا 4 روز آینده خوب ریکاوری کنیم و به شرایط اولیه بازگردیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: باید بردهای گذشته را فراموش کنیم تا بتوانیم در ملاقات سخت برابر تراکتور پیروز شویم تا از کورس صدر جدول عقب نمانیم و امیدوارم با کسب 3 امتیاز به تعطیلات نوروز برویم.

نورافکن درباره لیست تیم ملی توضیح داد: انتخاب اسکوچیچ از سوی فدراسیون بسیار درست بود. ایشان بسیار کاربلد و باهوش است و هر زمان که به تیم ملی دعوت شوم در خدمت تیم ملی هستم و امیدوارم شرایط سختی که برای تیم ملی به وجود آمده را تغییر دهیم.

وی اعلام کرد: تیم ملی کشورمان یکی از بهترین تیم های آسیا است و کوشش مان را بیشتر می کنیم که از گروه خود صعود کنیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان درباره تجمع طرفداران این تیم در محل هتل گفت: امروز این جمعیت را دیدم و فوق العاده روحیه گرفتم اما در شرایط کرونا این موضوع سبب آسیب رسیدن به طرفداران می گردد و بسیار خطرناک است اما در حدی نیستم که در ارتباط با این موضوع صحبت کنم و سرمربی تیم درباره این موضوع صحبت نموده است و امیدوارم طرفداران به فکر خودشان باشند.

168، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نورافکن: بردهای گذشته را فراموش می کنیم، با قدرت به دنبال شکست تراکتور هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورافکن: بردهای گذشته را فراموش می کنیم، با قدرت به دنبال شکست تراکتور هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید