هشدار بارش سنگین برف و باران در 7 استان

به گزارش وبلاگ لاوان، سازمان هواشناسی از افزایش آلاینده های جوی در کلان شهرها طی امروز اطلاع داد و گفت: اواسط هفته بارش برف و باران در 7 استان شدید خواهد بود.

هشدار بارش سنگین برف و باران در 7 استان

وبلاگ لاوان : پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی نشان می دهد امروز در بیشتر منطقه ها کشور جو آرام و پایداری مستقر می گردد. در نوار شمالی به ویژه سواحل دریای خزر روند افزایش دما آغاز می گردد و در شهرهای صنعتی تهران، کرج، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده های جوی پیش بینی می گردد.

به گزارش تسنیم، از ظهر فردا به تدریج از اندازه غلظت آلاینده ها در کلان شهرها کاسته می گردد و در غرب و شمال غرب کشور ابرناکی و بارش های پراکنده و وزش باد روی می دهد.

روز دوشنبه با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش، وزش باد همراه با کاهش نسبی دما در مازندران، گیلان و اردبیل آغاز می گردد. در منطقه های از شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی نیز افزایش ابر، بارش برف، باران و وزش باد پیش بینی می گردد.

روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور گستره بارش ها کل نوار غربی ایران، دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز، تهران و کل سواحل دریای خزر را در بر می گیرد. در این روز بارش برف در جنوب آذربایجان غربی، شمال کردستان، زنجان، نیمه شرقی آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی و بارش باران در گیلان و غرب مازندران شدید خواهد بود.

روز چهارشنبه گستره بارش سامانه در استان های نوار غربی و شمالی کشور است. در گیلان و مازندران و شمال زنجان طی چهارشنبه بارش برف و باران شدید خواهد بود. سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج است.

منبع: توریسم آنلاین

به "هشدار بارش سنگین برف و باران در 7 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار بارش سنگین برف و باران در 7 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید