هشدار مارادونا کوچک به خامس رودریگس

به گزارش وبلاگ لاوان، پسر مارادونا موافقت خود را با حضور خامس رودریگس در ناپولی اظهار داشت اما به این بازیکن کلمبیایی هشدار داد که به پیراهن شماره 10 نزدیک نشود.

هشدار مارادونا کوچک به خامس رودریگس

به گزارش وبلاگ لاوان و به نقل از مدیاست، خامس رودریگس بازیکنی است که خبرهای زیادی درباره حضور او در ناپولی به گوش می رسد. سرمربی ناپولی و طرفداران این تیم علاقه زیادی به جذب هافبک کلمبیایی رئال مادرید دارند و حتی زمزمه های درباره دادن شماره 10 مارادونا به او وجود دارد.

مارادونا جونیور فرزند اسطوره فوتبال آرژانتین ابراز امیدواری کرد که خامس پیراهن ناپولی را بر تن کند اما به او هشدار داد که بی خیال شماره 10 گردد.

او گفت: از خامس می خواهیم که به ناپولی بیاید. من همواره پست های او را لایک نموده ام تا نشان دهم که دوست دارم راهی ناپولی گردد. هر تیمی دوست دارد که چنین بازیکن بزرگی را داشته باشد. پای چپ هنرمند خامس یاری زیادی به ناپولی خواهد نمود. شهر آماده است تا استقبال باشکوهی از خامس داشته باشد.

فرزند مارادونا درباره دادن پیراهن شماره 10 به خامس رودریگس گفت: به خامس هشدار می دهم که به شماره 10 نزدیک نگردد چرا که آن متعلق به مارادونا بزرگ است. شماره 10 ملک خاص ما است. ابتدا قرار بود که آن را به ایگواین بدهند و سپس اینسینیه و الان هم خامس اما براین باور هستم که باید مثل NBA هر شماره ای مخصوص به یک بازیکن باشد و بایگانی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هشدار مارادونا کوچک به خامس رودریگس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مارادونا کوچک به خامس رودریگس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید