پولادگر ناظر فنی تکواندو قهرمانی آسیا شد

به گزارش وبلاگ لاوان، تهران (پانا) - رییس فدراسیون جهانی تکواندو، سیدمحمد پولادگر را به عنوان ناظر فنی مسابقات قهرمانی آسیا در سه بخش پاراتکواندو، پومسه و کیوروگی منصوب کرد.

پولادگر ناظر فنی تکواندو قهرمانی آسیا شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، پاراتکواندو و کیوروگی از 24 تا 28 خردادماه به میزبانی بیروت برگزار می شود.

برهمین اساس دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو طی حکمی سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان را که نایب رییس اتحادیه تکواندو آسیا نیز می باشد، به عنوان ناظر فنی (WT) مسابقات قهرمانی آسیا 2021 منصوب کرد.

گفتنی است؛ اولین دوره انتخاب نماینده فنی سطح 3 فدراسیون جهانی تکواندو (Technical Delegate) نیز سال گذشته برگزار گشت و در این دوره سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان حضور داشت که پیروز شد به عنوان نماینده فنی سطح 3 فدراسیون جهانی تکواندو (TD) در رویدادهای G6 و بالاتر همچون بازی های المپیک، بازی های قاره ای و جهانی و مسابقات قهرمانی جهان انتخاب شود. پیش از این هم پولادگر به عنوان نماینده فنی سطح 2 فدراسیون جهانی در رقابت های با گرید G2، G1 و G4 حضور داشته است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پولادگر ناظر فنی تکواندو قهرمانی آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پولادگر ناظر فنی تکواندو قهرمانی آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید