پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 23 آذر 1400

به گزارش وبلاگ لاوان، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز های آینده هوای تهران تا حدودی آفتابی پیش بینی می گردد. فردا 23 آذر ماه 1400 هوای تهران نسبتا آفتابی خواهد بود و شاخص آلودگی هوا نیز در شرایط زرد خواهد بود.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 23 آذر 1400

به گزارش وبلاگ لاوان، طبق پیش بینی های هواشناسی امروز آسمان تهران آفتابی حداکثر و حداقل دما در تهران 13 و 4 درجه است.

امروز آسمان تهران آفتابی است و دمای امروز تهران در طول شب از سیزده درجه به مرور و در طول روز به چهار درجه می رسد.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما 11 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (23 آذر ماه) نسبتا آفتابی با حداقل دمای 3 و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (24 آذرماه) ابری با حداقل دمای 3 و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد و برای روز پنجشنبه (25 آذرماه) آفتابی با حداقل دمای 3 درجه و با حداکثر دمای 11 درجه پیش بینی می گردد.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

شرایط شاخص آلودگی هوای تهران امروز و فردا

میانگین 24 ساعت گذشته کیفیت هوا تا ساعت 8 صبح، با شاخص 145 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس واقع شده است.

آلودگی هوا این روز ها موجی تازه را در کلانشهر های کشور ایجاد نموده است. رنگ آلودگی هوا نیز در تهران شبیه گرد و غبار است، اما این رنگ ناشی از تجمع و غلظت اکسید های نیتروژنی است که در جو باز فراوری شده و به شکل موجود دیده می شوند.

پیش بینی های صورت گرفته در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نیز حاکی از آن است که صبح امروز (22 آذرماه) با افزایش تندی باد طی روز پراکندگی آلاینده ها را تسهیل خواهد نمود و باعث بهبود کیفیت هوا خواهد شد، اگرچه با حضور عوامل کافی جهت فراوری آلاینده ازن غلظت این آلاینده در بعضی منطقه ها افزایش پیدا خواهد نمود و می تواند باعث کاهش کیفیت هوا در بعضی ساعات بعدازظهر گردد.

با استمرار شرایط مساعد جوی تا اواخر وقت انتظار می رود که در بیشتر منطقه ها پرتردد از غلظت آلاینده ها به ویژه ذرات معلق کاسته گردد و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول قرار بگیرد.

وزش باد مؤثر تا صبح فردا (23 آذر ماه) از تجمع ذرات معلق جلوگیری خواهد نمود و کیفیت هوا در شرایط قابل قبول باقی می ماند. تداوم این شرایط جوی طی روز باعث پراکندگی آلاینده ها خواهد شد، با این حال فراوری و افزایش غلظت آلاینده ازن می تواند در بعضی منطقه ها موجب کاهش کیفیت هوا گردد.

با کاهش تندی باد تا ساعات پایانی فردا (23 آذر ماه) و افزایش ترافیک شامگاهی پراکندگی آلاینده ها محدود خواهد شد و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در منطقه ها پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور تا چند روز آینده

تا اواخر هفته در اغلب منطقه ها کشور آسمان صاف و جو پایدار پیش بینی می گردد.

افزایش غلظت آلاینده ها، کاهش دید و کیفیت هوا در شهر های صنعتی و پرجمعیت پیش بینی می گردد.

کاهش قابل توجه دما، وزش باد و خیزش گرد و خاک در شرق کشور پیش بینی می گردد.

منبع: فرارو

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 23 آذر 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 23 آذر 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید