چرا نوروز امسال با خبرنگاران به بمبئی و گوا سفر کنیم؟

به گزارش وبلاگ لاوان، تور نوروزی بمئبی و گوا

سراسر کشور هند، زیبا و دیدنی است و سفر به هر نقطه اش می تواند تجربه ای زیبا و باور نکردنی از یک سفر باشد. مردمی با فرهنگی متفاوت و جالب که در عین این که شما را نمی شناسند ولی با شما در عین حال می توانند بسیار دوست و رفیق باشند. سرزمینی که رنگ ها به همه جای آن رسوخ کرده و هارمونی بی نظیری را در آن ایجاد کرده است. حال در این میان، آژانس هواپیمایی خبرنگاران اقدام به برگزاری تور نوروزی بمبئی و گوا کرده است تا بتواند به بهترین نحو ممکن شما را با زیبایی های این دو شهر از نزدیک و بهتر آشنا نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، با ویژگی های تور نورورزی بمبئی و گوا آشنا شوید.

چرا نوروز امسال با خبرنگاران به بمبئی و گوا سفر کنیم؟

تور نوروزی بمئبی و گوا آژانس وبلاگ لاوان

نه تنها یکی از بهترین کشورهای جهان از لحاط تاریخ وشگفتی بلکه از لحاظ داشتنن جاذبه های گوناگون وهمچنین شهرهای دیدنی، هند است. نزدیک نوروز است و از این رو شرکت و آژانس هواپیمایی وبلاگ لاوان که مجری و برگزار کننده بهترین تورهای مسافرتی خارجی در ایران است، اقدام به برگزاری تور نوروزی بمبئی و گوا برای شما مردم عزیر که قصد سفر در این ایام را دارید، نموده است. اولین شهر مقصد نوروزی الی پشت یعنی بمبئی، یکی از پر جمعیت ترین شهرهای هند است که در زبان سانسکریت به معنای ساحل تمیز است. نام این شهری را که ما در تور بمبئی و گوای نوروزی وبلاگ لاوان سفر به آن را برای شما فراهم آورده ایم، پرتغالی ها بر روی آن گذاشته اند. از لحاظ جای گیری جغرافیایی شهر بمبئی در غرب هند و در ساحل دریای عرب قرار گرفته است. همچنین از آن جایی که این شهر به عنوان پر جمعیت ترین شهر هند و چهارمین شهر بزرگ هندی شناخته می شود، جاذبه های دیدنی بسیاری در خود دارد. در بمبئی مردم به زبان های انگلیسی، هندی و مراتی صحبت می کنند.

شهر گوا نیز به عنوان دومین شهری که برای گشت و گذار نوروی شما در هند آن را در تور بمبنی گوا نوروزی با وبلاگ لاوان در نظر گرفته ایم، شهری است که در آن به وضوح حضور فرهنگ پرتغالی ها و هندی ها را در آن می توان مشاهده کرد. گوا به دارا بودن سواحل مختلف مشهور شده است که هر کدام شکل و فضای مخصوص به خودش را دارد. البته تنها جاذبه دیدنی گوا ساحل هایش نیست بلکه رستوران ها و غذاهای خوشمزه این شهر نیز یکی از دیگر جاذبه های آن است. گوا از لحاظ جغرافیایی در منطقه کونکان هند قرار گرفته است. همسایگان این شهر ساحلی از جنوب ایالت کارنتاکا، از شمال با ایالت ماهاراشتارا می باشند. مساحت کلی این شهر برابر است با 3702 کیلومتر مربع که به عنوان کوچک ترین ایالت در هند نیز شناخته می شود.

از آن جایی که تا شروع تعطیلات نوروز 98 مدت زمان زیادی نمانده است، همانطور که گفتیم آژانس مسافرتی وبلاگ لاوان که همواره در مسیرهای بسیاری همراه با شما عزیزان بوده است به صورت ویژه ای اقدام به برگزاری تور نوروزی بمئبی و گوا در کشور هند نموده است.

برای رزرو بهترین تورهای نوروزی اینجا را کلیک کنید

ما در این مطلب می خواهیم تا اطلاعات کامل تورهای نوروزی بمبئی و گوای وبلاگ لاوان را برایتان بیاوریم تا انتخاب را برای شما آسان تر نماییم. مهم ترین و متمایزترین خدماتی که شما در تور نوروزی بمبئی و گوای وبلاگ لاوان این است که شما می توانید بر روی خدمات تور خود از بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت ویژه شهری و خدماتی از این قبیل اشاره نماییم.

در وبلاگ لاوان مهم ترین دارایی شما برای ما، زمانتان است. دقیقا به همین دلیل است که ما در وبلاگ لاوان بهترین ساعات پروازی را از بهترین شرکت های هواپیمایی که از مقصد ایران به هند پرواز می کنند را انتخاب و فراهم نموده است.

این در برابر شرایطی است که بسیاری از شرکت های آژانس هواپیمایی این مسئله را کاملا ندید می گیرند و با ارائه بدترین و نامناسب ترین زمان های پروازی، موجبات نارضایتی مسافرین محترم را فراهم آورده اند و در نهایت چیزی جز هدر دادن زمان و سرمایه شما را ندارند. برای این که این مسئله را بهتر درک نمایید، مثالی می زنیم. اگر قرار باشد تا پرواز شما نیمه های شب به زمین بنشیند، به صورت علنی یک روز کاملی که پول آن را پرداخت نموده اید را از دست می دهید و این در حالی است که هزینه پرداختی نهایی شما، برای این روز از دست رفته هم پرداخت شده است.

قوانین بسیاری در این زمینه ها وجود دارد. به طور مثال ما به شما می گوییم که حتما یادتان باشد که اگر دارای کودک زیر 2 سال هستید و می خواهید آن را با خود به این سفر ببیرید، دارای هزینه و نرخی متفاوت هستند و حتما باید درباره آن از کارشناسان زبده فروش تور ما سوال کنید.

ترانسفرهای وبلاگ لاوان

یکی از ویژگی های توربمبئی و گوای وبلاگ لاوان، خدمات ترانسفر آن است. زمانی که شما به فرودگاه مقصد خود رسیدید می توانید تا کنندگان وبلاگ لاوان را که با پرچم های ایران اسکای گروپ منتظر شما هستند و نام واچر هتل شما در پایین آن ذکر شده است را بیابید و با آن ها به هتل محل اقامت خود بروید. یادتان باشد که در زمان خرید تور خود حتما ساعت های ترانسفر خود را بپرسید زیرا ممکن است ساعات متفاوتی را در بر بگیرند. این نکته را هم لازم است بدانید که ترانسفرهای وبلاگ لاوان بیشتر هم در فرودگاه می مانند تا در صورت بروز مسائل مختلفی همچون تاخیر در پرواز در کنار شما باشند.

همانطور که گفتیم تور هند آژانس وبلاگ لاوان بسیار متنوع است و در این 7 شب و 8 روزی که شما در سفر هستید مدت زمان هایی که در شهر بمبئی می گذرانید 2 شب و مدت زمان حضورتان در گوا، 5 شب است.

لازم به ذکر است تمامی مسیرهای بین شهری با اتوبوس های گروهی طی می شوند.

شرایط تور نوروزی بمئبی و گوا آژانس وبلاگ لاوان

برای تور بمبئی و گوا وبلاگ لاوان تنها کافی است که شما بلیط هواپیما را خریداری و هتل مورد نظرتان را رزرو کنید و باقی کارها را به ما بسپارید!

در ضمنً زمانی که تور خود را از ما خریداری می نمایید، دیگر خیالتان بابت دریافت ویزای هند راحت باشد و تنها مدارک مورد نیاز را به ما بدهید. سفر شما به هند با شرکت هواپیمایی ایران ایر صورت می پذیرد.

در طول سفرتان هم اگر مسئله ای برایتان پیش آمد از پشتیبانی آنلاین و کارشناسان زبده ما از طریق شماره 8540 در 7 روز هفته و 24 ساعت روز بدون تعطیلی استفاده نمایید.

هتل هایی که برای تور هند وبلاگ لاوان انتخاب شده اند نیز 4 الی 5 ستاره هستند و آماده ارائه خدمات به شما مسافران عزیز می باشند.

گشت شهری

یکی از بهترین قسمت های سفر با وبلاگ لاوان این است که شما می توانید تا در گشت های شهری از ترانسفرهای زمینی استفاده نمایید و به مقاصد مختلف گردشگری آن بروید. در تمامی این مسیرها می توانید از راهنمای فارسی زبان بهره مند باشید.

به منظور اطلاعات کامل و جامع تر در مورد سفر به این شهر می توانید راهنمای سفر به شهر گوا را در مجله گردشگری وبلاگ لاوان مطالعه کنید.

منبع: الی گشت

به "چرا نوروز امسال با خبرنگاران به بمبئی و گوا سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا نوروز امسال با خبرنگاران به بمبئی و گوا سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید