کاپیتان دوم ذوب آهن رشید مظاهری است

به گزارش وبلاگ لاوان، سید محمدرضا حسینی شامگاه پنجشنبه پس از شکست مقابل پدیده مشهد در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه گفت: ما در این مسابقه می توانستیم به پیروزی برسیم اما متأسفانه این اتفاق صورت نگرفت و با وجود عملکرد خوب خود در نیمه نخست، در نیمه دوم، تیم حریف با ضد حملات و ضربه پنالتی گلزنی کرد و توانست پیروز بازی باشد.

کاپیتان دوم ذوب آهن رشید مظاهری است

وی با انتقاد شدید از داوری این بازی گفت: داور این مسابقه بسیار ضعیف عمل کرد و یک کودک هم تشخیص می دهد که خطا روی بازیکن تیم ما پنالتی بود. نمی دانم چرا داور در تمام صحنه ها به سود پدیده سوت می زد چون داور در این صحنه زاویه خوبی داشت.

هافبک تیم ذوب آهن با بیان اینکه این مسائل بعید است که عادی باشد، افزد: متأسفانه در بازی سپاهان هم با سوت های کوچک اعصاب بازیکنان ما را به هم ریختند و نمی دانم که داوری چرا اینقدر مشکل دارد.

وی تاکید نمود: متأسفانه با این رفتارها در بازی که باید پیروز می شدیم، شکست خوردیم و امتیاز بازی را از دست دادیم.

حسینی درباره موضوع بازوبند کاپیتانی رشید مظاهری پس از تعویض حدادی فر اضافه نمود: کاپیتان دوم تیم، رشید مظاهری است اما حدسم این است به دلیل مسافت دور بین دو بازیکن و اینکه در حمله بودیم، بازوبند بر بازوی من بسته شد. من درباره صحنه چیز دیگری نیز ندیدم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کاپیتان دوم ذوب آهن رشید مظاهری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان دوم ذوب آهن رشید مظاهری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید