آبشک: با انگیزه ای که نکونام دارد نتایج خوبی می گیریم، پاسخ دادن به پیشنهاد فولاد اصلاً سخت نبود

به گزارش وبلاگ لاوان، محمد آبشک، هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد سرخپوشان اهوازی با راهنمایی جواد نکونام و انگیزه ای که این مربی دارد، نتایج خوبی خواهند گرفت.

آبشک: با انگیزه ای که نکونام دارد نتایج خوبی می گیریم، پاسخ دادن به پیشنهاد فولاد اصلاً سخت نبود

محمد آبشک در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ لاوان، با اشاره به شرایط فولاد برای حضور در فصل جدید لیگ برتر گفت: ما سال جاری تیم خوبی داریم و تمرینات را به موقع آغاز کردیم. جواد نکونام هم به عنوان سرمربی حسابی روی کارش وقت می گذارد و می توانیم با انگیزه ای که این مربی دارد، نتایج خوبی بگیریم. دو اردوی خیلی خوب را هم پشت سر گذاشتیم و حالا بازی های محبت آمیز را انجام می دهیم تا به آمادگی بیشتری برسیم.

وی با اشاره به انتخاب فولاد خوزستان برای ادامه فوتبالش، تأکید کرد: من فصل خوبی را در نساجی داشتم و بعد از خاتمه لیگ هم با چند پیشنهاد روبرو شدم، ولی پاسخ دادن به پیشنهاد فولاد اصلاً سخت نبود، چون فولاد یک باشگاه حرفه ای است. من افتخار می کنم که در لیست نکونام بودم و برایم بسیار مهم است که این مربی روی جذب من نظر داشت. امیدوارم که یک فصل خوب را در فولاد پشت سر بگذارم.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین در خصوص اهداف این تیم در فصل جدید لیگ برتر، توضیح داد: هدف فولاد قرار دریافت در بین تیم های بالای جدول است و امیدوارم سال جاری سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم. با این کادر فنی و بازیکنانی که در اختیار داریم، در فصل آینده تیم متفاوتی از فولاد خواهید دید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آبشک: با انگیزه ای که نکونام دارد نتایج خوبی می گیریم، پاسخ دادن به پیشنهاد فولاد اصلاً سخت نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبشک: با انگیزه ای که نکونام دارد نتایج خوبی می گیریم، پاسخ دادن به پیشنهاد فولاد اصلاً سخت نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید