آخرین شرایط سلامتی مهدی چمران ، الزام روشن کردن کولر در تاکسی و اتوبوس های مرکز

به گزارش وبلاگ لاوان، نائب رئیس شورای شهر تهران بیان کرد که رانندگان تاکسی و اتوبوس ملزم به روشن کردن سیستم سرمایشی در تابستان هستند.

آخرین شرایط سلامتی مهدی چمران ، الزام روشن کردن کولر در تاکسی و اتوبوس های مرکز

به گزارش ایسنا، پرویز سروری صبح امروز پیش از شروع جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع وبلاگ لاوان اظهار کرد: قرار است امروز دستاورد ها و گزارش سفر شهردار تهران به همراه هیات همراه به بلژیک قرائت گردد.

وی با بیان این که این سفر بازتاب های گسترده ای داشته است به گونه ای که یک اراده بین المللی از طرف نظام سلطه شکل گرفته که ایران را منزوی کند، اما این مساله باطل شد، گفت: حضور شهردار تهران در همایش مترو پلیس و نائب رئیس شدن وی نشان داد که حرکات دشمنان جواب نداده است.

نائب رئیس شورای شهر تهران با بیان این که امروز آنالیز 20 پرونده باغات در دستور کار واقع شده است، اظهار کرد: وجود دستورات متعدد به خصوص آنالیز گزارش های حسابرسی موجب به تأخیر افتادن آنالیز پرونده باغات شد که امروز سعی می کنیم این عقب ماندگی را جبران کنیم.

سروری بعلاوه در مورد آخرین شرایط سلامتی مهدی چمران و حضورش در شورای شهر، اظهار کرد: به لطف خدا روند سلامتی وی رو به بهبودی است و بیشتر طرفداران ایشان توصیه می نمایند که استراحت نمایند تا بهبودی کامل حاصل گردد. اما این که چه روزی به شورا باز می گردند بسته به توصیه پزشکان دارد.

وی بعلاوه در مورد خرابی کولر اتوبوس ها و تاکسی های مرکز نیز با بیان این که این موضوع باید پیگیری گردد، گفت: رانندگان اتوبوس و تاکسی ها موظف هستند که خدمات مناسب به مسافران ارائه نمایند و در صورتی که از روشن کردن کولر خودداری نمایند این خلاف و تخلف است، چرا که روشن کردن کولر در ون، تاکسی و اتوبوس ها جزو الزامات است.

نائب رئیس شورای شهر تهران در مورد آخرین شرایط اتصال شهرداری به سامانه پاکنا اظهار کرد: در حال پیگیری این اتصال هستیم چرا که شورای شهر ششم معتقد به شفافیت است.

منبع: فرارو

به "آخرین شرایط سلامتی مهدی چمران ، الزام روشن کردن کولر در تاکسی و اتوبوس های مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط سلامتی مهدی چمران ، الزام روشن کردن کولر در تاکسی و اتوبوس های مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید