آیا هزینه سفر عمره کاهش می یابد؟

به گزارش وبلاگ لاوان، سفر عمره و تمتع با این قیمت های فضایی و سرسام آور واقعا جای تأسف و تعجب است. خواهشاً هزینه سفرهای زوار را کاهش دهید، همانطور که افراد با کمترین مبالغ به کشورهای خارجه سفر می نمایند، هزینه سفر به مکه را نیز کاهش دهید. اینها بخشی از مطالب یکی از مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من که از وزیر ارشاد مطالبه نموده است.

آیا هزینه سفر عمره کاهش می یابد؟

وزیر ارشاد: حداکثر تخفیف را داده ایم

این مطالبه را در حاشیه نشست هیات دولت از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدمهدی اسماعیلی پیگیری کردیم. او به خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در باره هزینه عمره گفت که ما برای کاهش هزینه ها هم روزها را نسبت به سابق یک میزان کم کردیم و هم حداکثر تخفیف را دادیم. بعلاوه ارز را نیمایی کردیم.

وی ادامه داد که هزینه پروازها در ابتدا 17 میلیون تومان بود که آقای رییس جمهور ورود کرد و این عدد به حدود 13 میلیون کاهش پیدا کرد.

وزیر ارشاد بعلاوه تاکید نمود: پیشنهاد خود من این است که بتوانیم در دولت در پی تسهیلاتی هم باشیم، چون این بندگان خدا 14-15 سال پیش ثبت نام کردند و مبلغی که داده بودند بخش قابل توجهی از هزینه ها را تامین می کرد، با این حال کوشش ما این است که بتوانیم یاری کنیم.

هزینه سفر عمره چقدر است؟

از سال 94 که روابط ایران و عربستان قطع شد، دیگر پروازی بین این دو کشور صورت نگرفت و اکنون با برقراری روابط ایران و عربستان، پس از بیش از هشت سال قرار است پروازها بین 2 کشور برقرار گردد.

بر همین اساس مسئولان سازمان حج و زیارت می گویند که هزینه عمره 40 تا 45 میلیون تومان است که این مبلغ برای سفر 10 روزه زائران به عربستان از پرواز، حمل و نقل بین شهری، اسکان و تغذیه درنظر گرفته شده است.

اعزام 70 هزار زائر در قالب 550 کاروان

رئیس سازمان حج و زیارت سیدعباس حسینی می گوید که اعزام 70 هزار نفر در قالب 550 کاروان برای عمره پیش بینی شده است.

منبع: گردشبان

به "آیا هزینه سفر عمره کاهش می یابد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا هزینه سفر عمره کاهش می یابد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید